ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دریافت پاداش رایگان برای بازی نات کوین!

دریافت پاداش رایگان برای بازی نات کوین!مرحله جدید تسک‌های بازی نات کوین برای دریافت نات کوین بیشتر رونمایی شد. بازی نات کوین که بیش از ۳۰ میلیون کاربر دارد، پس از ایردراپ NOT به عنوان بزرگ‌ترین توکن راه‌اندازی‌شده در بخش‌ بازی‌های آنلاین در سال ۲۰۲۴ شناخته شد. این بازی حالا تسک‌های جدیدی به اسم ماموریت‌های کسب درآمد (Earnings Missions) را راه‌اندازی کرده است. این ماموریت‌ها با تسک‌های قبلی فرق دارند و به بازیکنان اجازه می‌دهند با دریافت توکن‌های NOT به یک درآمد غیرفعال دست یابند.
بازی نات کوین
این ماموریت‌ها بازیکنان را وارد جوامع مختلف و پروژه‌های شریک نات‌‌ ‌کوین می‌کنند و در ازای یادگیری در مورد سایر بازی‌ها و برنامه‌ها به آن‌ها توکن می‌دهند. پاداش و درآمدهای نات کوین به سطح بازیکنان بستگی دارد. هرچه سطح شما بالاتر باشد، پاداش‌های NOT بیشتر می‌شود.

کاربران می‌توانند با استیک کردن نات کوین سطح خود را افزایش دهند. به عبارت دیگر مقدار NOT که هر بازیکن در پایان هر ماه استیک کرده‌اند، تعیین می‌کند که چه رتبه‌ای دارند. بالاترین سطح پانتیوم (Platinum) است. تسک‌های هر پروژه شامل وظایفی مانند دنبال کردن آن‌ها در توییتر، پیوستن به جامعه دیسکورد (Discord) یا دانلود برنامه آن‌ها می‌شود.

شایان ذکر است که قیمت نات کوین در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۴۷ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۱۰ درصد کاهش یافته‌ است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.