ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جریمه سنگین یک شرکت هلندی برای صادرات غیرقانونی به ایران

جریمه سنگین یک شرکت هلندی برای صادرات غیرقانونی به ایرانیک شرکت هلندی متهم به صادرات غیرقانونی قطعات توربین گازی به ایران شد.به گزارش اکشن نیوز، یک شرکت هلندی متهم به صادرات غیرقانونی قطعات توربین گازی به ایران شد.

دادگاهی در استان جنوبی لیمبورگ شرکت یورو توربین (Euroturbine B.V) را به خاطر ایجاد شرکت های پوششی بدون مجوزهای لازم صادرات هلند گناهکار دانست. این شرکت هلندی 500 هزار یورو (565383 دلار /37,880,661,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ) جریمه شد و یک شرکت وابسته به آن هم در بحرین 350 هزار یورو (395800 دلار /26,518,600,000 تومان (قیمت تبدیل شده) )جریمه شد .

دادگاه لیمبورگ می‌گوید این شرکت های پوششی برای فروش قطعات توربین به مشتریان ایرانی ایجاد شده بودند. در بیانیه دادگاه نامی از این مشتریان ذکر نشده است .
مدیرعامل این شرکت، یک سهامدار غیرمستقیم و یک کارمند به خاطر نقششان در این صادرات محکوم به ارائه خدمات اجتماعی رایگان شدند و مشخصات آنها نیز ذکر نشده است .

در حالی این شرکت بابت صدور تجهیزات صنعتی اروپا به ایران جریمه شده است که اتحادیه اروپا در پی خروج آمریکا از برجام وعده داده است از منافع ایران بر اساس توافق هسته ای حمایت و روابط تجاری با ایران را حفظ کند. هلند عضو اتحادیه اروپا است.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.