ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جایزه جکی‌ چان برای یابنده راه درمان ویروس کرونا

جایزه جکی‌ چان برای یابنده راه درمان ویروس کروناچانگ کونگ سانگ، مشهور به جکی‌ چان، بازیگر سرشناس سینمای هالیوود و چین اعلام کرد به هر کسی که بتواند درمانی برای بیماری کرونا بیابد یک میلیون یوان چین، معادل 143 هزار دلار آمریکا /9,581,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) جایزه می‌دهد.

جکی چان با اعلام اینکه پیش از این مبالغی برای تهیه ماسک طبی و لباس محافظ اهدا کرده، گفت که اهدای جایزه به ساخت دارو، می‌‌تواند انگیزه‌ها در این زمینه را نیز دو چندان کند.

او افزود: «نمی‌خواهم خیابان‌ها را خالی ببینم. آنها باید شکوفا باشند. نمی‌خواهم افرادی را غمگین ببینم، آنها باید از زندگی لذت ببرند.»

به نظر می‌رسد انتشار کرونا باعث ایجاد تاخیر در نمایش فیلم جدید جکی چان تحت عنوان Vanguard باشد. این فیلم قرار بود در روزهای گذشته عرضه شود و بخش‌هایی از آن در دبی فیلم‌برداری شده است اما پخش جهانی آن به تعویق افتاد.

فیلم Vanguard همچنین قرار بود از پنج‌شنبه هفته گذشته در سینماهای چین به نمایش گذاشته شود ولی نسخه‌های عرضه شده از آن جمع‌آوری شد، تا در آینده و در شرایط بهتری عرضه شود.

در روزهای گذشته دارویی روسی با نام «تریازافورین» معرفی شد و گفته شد که این دارو می‌تواند 15 نوع از انواع بیماری آنفلونزا را از بین ببرد و دانشمندان در حال مطالعه تاثیرات آن روی کرونا هستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.