ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رسوایی جنسی، باعث اخراج سرشناس‌ترین تهیه‌کنندگان هالیوود شد

رسوایی جنسی، باعث اخراج سرشناس‌ترین تهیه‌کنندگان هالیوود شدهیئت مدیره شرکت فیلم‌سازی واینستین، رئیس و بنیانگذار این شرکت و یکی از سرشناس‌ترین تهیه‌کنندگان هالیوود را در پی مطرح شدن یک رشته اتهامات مربوط به آزار جنسی زنان برکنار کرد.

هاروی واینستین از تهیه‌کنندگان فیلم‌های مشهوری مانند شکسپیر عاشق، سخنرانی پادشاه و پالپ فیکشن است و برنده اسکار هم بوده است.

هیئت مدیره شرکت واینستین یکشنبه شب (۸ اکتبر) اعلام کرد که آقای واینستین "در ارتباط با اطلاعات تازه درباره سوء استفاده از مقام" بلافاصله از سمت خود برکنار می‌شود.

هفته گذشته روزنامه نیویورک‌تایمز گزارشی جنجالی منتشر کرد که در آن ادعای آزار جنسی تعدادی از کارکنان و هنرپیشه‌های زن هالیوود علیه آقای واینستین مطرح شده بود. مواردی که در این گزارش آمده بود به سه دهه فعالیت او در سینما مربوط می‌شد.

بعد از انتشار این گزارش آقای واینستین ۶۵ ساله عذرخواهی کرد و گفت که مدتی به مرخصی خواهد رفت.

او گفت: "شیوه‌ای که من در گذشته با همکارانم رفتار کردم، باعث آزار بسیار شده و من صادقانه عذرخواهی می‌کنم."

با وجود این او بعد از چند روز گفت که علیه گزارش نیویورک تایمز که در آن گفته شده بود او دست کم هشت مورد آزار جنسی را به صورت توافقی حل و فصل کرده، شکایت خواهد کرد.رسوایی جنسی، باعث اخراج سرشناس‌ترین تهیه‌کنندگان هالیوود شد
"رفتار مردان هالیوود باید تغییر کند"

هاروی واینستین به عنوان یکی از قدرتمندترین تهیه‌کنندگان هالیوود شناخته می‌شد و از بنیانگذاران شرکت میرامکس و بعد از آن واینستین است.

بیشتر ادعاهایی که در گزارش نیویورک‌تایمز علیه او مطرح شده اتهام آزار جنسی زنانی جوانی است که می‌خواستند وارد دنیای سینما شوند.

نام‌های مشهوری مانند اشلی جاد و رز مک‌گاون هم در این گزارش آمده است.

خانم مک‌گوان به هالیوود ریپورتر گفت: "مردان هالیوود باید فورا رفتارشان را تغییر دهند. قدرت هالیوود رو به زوال است چون جامعه تغییر و رشد کرده در حالی که رفتار مردانه در هالیوود هیچ فرقی نکرده است."

زنانی که نیویورک‌تایمز با آنها صحبت کرده مدعی شده‌اند که آقای واینستین آنها را مجبور کرده او را ماساژ دهند یا بدن برهنه‌اش را ببینند.

بعد از انتشار گزارش نیویورک تایمز یک مجری زن هم مدعی شد که آقای واینتسین حدود ده سال پیش در راهرو رستورانی که روی عموم بسته بود، مقابل او خودارضایی کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه ۷ اکتبر گفت که از شنیدن گزارش‌های مربوط به آقای واینستین "هیچ تعجب نکرده" است. هاروی واینستین از حامیان بزرگ مالی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود.

بسیاری از نمایندگان حزب دموکرات آمریکا گفته‌اند که کمک‌های آقای واینستین را به سازمان‌های خیریه خواهند داد.

آقای ترامپ خود نیز سال گذشته و در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بعد از انتشار ویدیویی که در آن با واژه‌های سخیفی درباره "دستمالی کردن" زنان صحبت کرده بود، سوژه یک رسوایی مربوط به آزار جنسی شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.