ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بزرگترین ماجرای آزار جنسی هالیوود با پرداخت 44 میلیون دلار، خاتمه پیدا می کند

بزرگترین ماجرای آزار جنسی هالیوود با پرداخت 44 میلیون دلار، خاتمه پیدا می کندوکلای هاروی واینستین، غول تهیه‌کنندگی هالیوود، می‎‌گویند توانسته‌اند در ازای پرداخت ۴۴ میلیون دلار /2,948,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) با زنانی که مدعی قربانی آزارهای جنسی آقای واینستین شده‌اند به توافق اولیه برسند. بنابر گفته وکلای آقای واینستین این ۴۴ میلیون دلار به عنوان غرامت به شاکیان پرداخت می‌شود تا تمامی شکایاتی که از آقای واینستین شده در دادگاه‌های مدنی شده با مصالحه فیصله پیدا کند.

در مجموع ۷۵ زن مدعی شده بودند که هاروی واینستین آنها را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. با وجود این آقای واینستین باید تا چند روز دیگر در نیویورک برای اتهاماتی که دو زن علیه او طرح کرده‌اند و او را متهم به تجاوز کرده‌اند به دادگاه جنایی برود.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس آدام هریس، یکی از وکلای باب واینستین، (برادر هاروی و شریک او در راه اندازی استودیو سینمایی) به قاضی گفته طرفین "بر سر اصول یک توافق‌نامه اقتصادی" موافقت کرده‌اند. اشلی جود، هنرپیشه هالیوود که نخستین زن شاکی از هاروی واینستین بود در توییتر نوشته چند شکایت دیگر هم علیه او در حال بررسی است و خود او هم بنا دارد هاروی واینستین را دوباره به دادگاه بکشد.

هاروی واینستین، ٦۷ ساله، صاحب و بنیان‌گذار استودیو فیم میرامکس و شرکت واینستین بوده است و به گفته شاکیان، برای سال‌ها از موقعیت و نفوذ خود برای برقراری ارتباط جنسی اجباری سوء استفاده کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.