ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برندگان جوایز گلدن گلوب 2019 / فیلم بردلی کوپر با بازی لیدی گاگا ناکام ماند

برندگان جوایز گلدن گلوب 2019 / فیلم بردلی کوپر با بازی لیدی گاگا ناکام مانددر مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب، یکی از مهم‌ترین جوایز سینمایی سال، فیلم "راپسودی بوهمی"، داستان زندگی فردی مرکوری، خواننده گروه کویین، جایزه بهترین فیلم داستانی را دریافت کرد.برندگان جوایز گلدن گلوب 2019 / فیلم بردلی کوپر با بازی لیدی گاگا ناکام ماند
این فیلم در حالی به این جایزه رسید که بسیاری پیش‌بینی می‌کردند فیلم "ستاره‌ای زاده شده" ساخته بردلی کوپر با بازی لیدی گاگا، خواننده مشهور آمریکایی برنده بهترین فیلم داستانی شود. رامی مالک، بازیگر راپسودی بوهمی هم توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی فیلم داستانی را بگیرد.

تنها جایزه‌ای که در هفتاد وششمین مراسم سالانه گلدن گلوب به فیلم "ستاره‌ای زاده شده" رسید مربوط به یکی از آهنگ‌های این فیلم با صدای لیدی گاگا بود.
برندگان جوایز گلدن گلوب 2019 / فیلم بردلی کوپر با بازی لیدی گاگا ناکام ماند
فیلم "کتاب سبز" با دریافت سه گلدن گلوب بیشترین تعداد جوایز را برد. این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم کمدی یا موزیکال شد. علاوه بر آن ماهرشالا علی، هنرپیشه کتاب سبز، بهترین بازیگر نقش اصلی فیلم کمدی موزیکال را شد و فیلمنامه این فیلم هم سومین گلدن گلوب را دریافت کرد.

کتاب سبز داستان یک پیانیست آمریکایی آفریقایی‌تبار در اوج تنش‌های نژادی دهه ۱۹۶۰ در جنوب آمریکا است. گلدن گلوب اولین مراسم مهم در فصل جوایز سینمایی هالیوود است و می‌تواند نقشی تاثیرگذار در جوایز اسکار داشته باشد.

جایزه بهترین کارگردانی به آلفونسو کوارون مکزیکی برای ساخت فیلم تحسین‌شده "روما" رسید. این فیلم گلدن گلوب بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان را هم گرفت.

یکی دیگر از برندگان بزرگ این دوره گلدن گلوب، گلن کلوز، هنرپیشه آمریکایی بود که توانست جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی فیلم داستانی را برای ایفای نقش در فیلم "همسر" بگیرد. در این رشته لیدی گاگا، بازیگر "ستاره‌ای زاده شده" به عنوان شانس اصلی دریافت جایزه مطرح بود.

در مراسم امسال هنرپیشه‌های بریتانیایی هم موفقیت قابل ملاحظه‌ای کسب کردند.

اولیویا کولمن جایزه بهترین بازیگر زن در رشته کمدی یا موزیکال را برای بازی در نقش یکی از ملکه‌های بریتانیا در فیلم سوگلی (محبوب) دریافت کرد. این تنها جایزه فیلم سوگلی، از فیلم‌های مطرح امسال بود.

علاوه بر آن کریستین بیل دیگر بازیگر بریتانیایی برای ایفای نقش دیک چنی، معاون جورج بوش، رئیس جمهور پیشین آمریکا جایزه گرفت و ریچارد مدن و بن ویشا هم به ترتیب به خاطر بازی در سریال‌های محافظ (بادی‌گارد) و یک رسوایی تمام‌انگلیسی برنده گلدن گلوب شدند.

در بخش جوایز تلویزیونی سریال "آمریکایی‌ها" جایزه بهترین سریال داستانی را گرفت و "روش کامینسکی" با بازی مایکل داگلاس و تهیه‌کنندگی نتفلیکس بهترین سریال کمدی شد.

مایکل داگلاس هم برای همین سریال گلدن گلوب بهترین بازیگر اصلی در سریال‌های موزیکال یا کمدی را گرفت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.