ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لیست جدید‌ترین شاسی‌بلند‌های بازار ایران (لیست قیمت ارزانترین و گرانترین‌ها)

لیست جدید‌ترین شاسی‌بلند‌های بازار ایران (لیست قیمت ارزانترین و گرانترین‌ها)جک S۵ جدید، لاماری‌ایما، فیدلیتی، کی‌ام‌سی K۷، فردا T۵ و فردا SX۵، اینها جدیدترین اسامی خودروهای شاسی بلند در بازار خودروی کشورمان هستند و در واقع تنها خودروهای شاسی بلند صفر کیلومتر مدل جدید ایران محسوب می شوند.

گرانترین شاسی بلند مونتاژ ایران

تیگو ۸ پرو مکس گران‌ترین شاسی‌بلند مونتاژی داخل کشور است که امسال وارد بازار ایران شده است.
Chery Tiggo 8 Pro Max
آلبوم عکس تیگو ۸ پرو مکس - Chery Tiggo 8 Pro Max
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
مدیران‌خودرو خرداد امسال تیگو ۸ پرو مکس را با قیمت دو میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان از طریق سامانه یکپارچه به‌فروش رساند و در بازار آزاد قیمت تیگو ۸ پرو مکس به مرز دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

لیست 7 شاسی بلند صفر کیلومتر ایران در سال 2023

شاسی بلند شماره یک - لاماری‌ایما مونتاژ آرین پارس موتور

لاماری‌ایما که شباهت زیادی به محصولات پورشه دارد، توسط شرکت آرین‌پارس‌موتور مونتاژ می‌شود. شرکتی که تا قبل از ماجرای ممنوعیت واردات خودرو در دهه ۹۰ محصولات میتسوبیشی و DS را وارد ایران می کرد و حالا به‌جمع مونتاژکاران پیوسته است.
DongFeng T5 EVO Lamari
آلبوم عکس و تصاویر خودروی لاماری
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
عرضه لاماری‌ایما به بازار از ۱۴۰۱ در دستور کار آرین‌پارس موتور قرار گرفت و الان قیمت لاماری‌ایما در کارخانه به یک میلیارد و ۵۵۶ میلیون رسیده است. رقمی که تقریبا ۴۶۲ میلیون تومان بیشتر از اردیبهشت پارسال است و نشان می‌دهد در این مدت که تقریبا ۱۵ ماه از اولین پیش‌فروش رسمی لاماری‌ایما می‌گذرد، تقریبا ۴۲ درصد به قیمت لاماری‌ایما در کارخانه اضافه شده است. در بازار آزاد همین محصول را به‌اسم لاماری‌ایما مدل ۱۴۰۲ حدود یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌کنند.

شماره 2 - فیدلیتی 1.5 میلیاردی

فیدلیتی در دو تیپ پنج‌نفره و هفت‌نفره راهی بازار شده است. البته از نظر فنی فرقی باهم ندارند، اما مدل‌های هفت‌نفره را بهمن‌موتور در کارخانه ۲۵ میلیون گران‌تر می‌فروشد. قیمت فیدلیتی هفت‌نفره در کارخانه یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان است و خرید فیدلیتی پنج‌نفره یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان خرج برمی‌دارد.
chery jetour x70s
#7 شاسی بلند بهمن خودرو جتور فیدلیتی X70S
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در بازار آزاد قیمت فیدلیتی پنج نفره به یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان رسیده و فروشنده‌های فیدلیتی هفت‌نفره رقمی نزدیک یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهند. از نظر فنی بدنیست بدانید موتور فیدلیتی همان موتوری است که در این سال‌ها روی محصولات چری‌آریزو و چری تیگو تست شده. از طرفی خود مسئولان بهمن‌موتور داخلی‌سازی فیدلیتی را حدود ۲۰ درصد اعلام کردند، اما قرار بوده طبق برنامه‌ریزی این میزان در سال‌های بعدی به ۶۰ درصد برسد.

کی‌ام‌سی K۷ : شاسی بلند ایرانی شده جک ایکس7

KMC K7
عکس های شاسی بلند کرمان موتور K7
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
کی‌ام‌سی K۷ همان محصولی است که در چین به‌اسم جک X۷ به‌فروش می‌رسد. با این تفاوت که کرمان‌موتور آن را بدون آپشن‌هایی مثل رادار تغییرلاین، رادار نقطه کور و رادار تصادف از اواسط ۱۴۰۰ به بازار ایران عرضه کرده است. درعوض صندوق برقی هوشمند، سردکن صندلی‌های جلو، ماساژور راننده و سیستم پخش اینفینیتی به فهرست امکانات رفاهی کی‌ام‌سی K۷ اضافه شده است. در نگاه اول جلوپنجره بزرگی که کی‌ام‌سی K۷ دارد جلب توجه می‌کند و پشت خودرو دوتا چراغ‌هایی که به یکدیگر متصل شدند، دیده می‌شود. قیمت کی‌ام‌سی K۷ در نمایندگی‌های کرمان‌موتور به حدود یک میلیارد و ۶۰۲ میلیون رسیده، اما خرید کی‌ام‌سی K۷ در بازار آزاد نزدیک ۱۶۷ میلیون بیشتر آب می‌خورد.

جک S۵ محبوب با فیس لیفت جدید

jac s5
12 - تصاویر جک S5 دو (فیس لیفت)
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
جک S۵ جدید از اواسط ۱۴۰۰ پا به بازار گذاشت. فیس‌لیفت جک S۵ نسخه‌های قبلی است و با اینکه نسبت آن‌ها حجم موتورش از دو به ۱.۵ لیتر تبدیل شده، اما از نظر فنی پیشرفت تا حدودی پیشرفت داشته و با آپشن‌های بیشتری مثل کروز کنترل و چراغ‌های مخصوص روز فروخته می‌شود. همین پیشرانه جدید علاوه بر اینکه باعث بهبود شتاب خودرو شده، در مصرف سوخت و کاهش آلایندگی هم اثر خودش را نشان می‌دهد. قیمت جک S۵ جدید در کارخانه یک میلیارد و ۲۴۶ میلیون تومان است و در بازار آزاد جک S۵ جدید را یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان می‌فروشند.

فردا SX۵ یا همان شاسی بلند دانگ‌فنگ ایکس5

FARDA SX5
ماشین شاسی بلند فردا اس ایکس5 6#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
فردا SX۵ ذاتا همان خودرویی است که دانگ‌فنگ آن را در چین به‌اسم X۵ می‌فروشد. در دسته کراس‌اور‌های جمع‌و‌جور قرار می‌گیرد و فقط هزار و ۳۲۰ کیلو وزن دارد. برخلاف اغلب کراس‌اور‌های موجود در ایران در طراحی SX۵ خبری از پیشرانه توربوشارژ نیست و خودروسازی فردا آن را با همان موتور تنفس طبیعی به ایران آوده است. جالب اینکه در سال ۱۴۰۱ خودروسازی فردا نسخه ارتقایافته فردا SX۵ را با همان شرایط فنی به خط تولید برد و فقط آپشن‌هایی مثل مانیتور لمسی جدید، سیستم عامل اندروید برای مانیتور و وای‌فای داخلی را به آن اضافه کرد.

شاسی بلند شماره 6 - فردا تی5

farda fmc t5
تصاویر شاسی بلند فردا FMC T5‌
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
فردا T۵ بعد SX۵ دومین شاسی‌بلندی است که توسط خودروسازی فردا در این سال‌ها به بازار اضافه شده است. بااینکه از SX۵ بزرگتر است، اما همچنان در دسته کراس‌اور‌ها قرار می‌گیرد و وزنش به هزار و ۵۷۵ کیلو می‌رسد. در بازار چین فردا T۵ با موتور‌های ۱.۶ و ۱.۸ لیتری به‌فروش می‌رسد، اما فرداموتور از همان پیشرانه ۴J۱۵T به‌عنوان قبل تپنده فردا T۵ استفاده کرده که ۱.۵ لیتر حجم دارد. در بازار آزاد قیمت فردا T۵ به یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان رسیده، اما در کارخانه تقریبا ۲۰۰ میلیون کمتر فروخته می‌شود.

تیگو ۸ پرو مکس - گران، اما جذاب!

قیمت تیگو هشت پرو مکس در کارخانه دو میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان است. از این حیث نسبت به همه شاسی‌بلند‌ها و خودرو‌های مونتاژی گران‌تر فروخته می‌شود و در بازار آزاد همین رقم دو میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومانی، حدود ۱۳ درصد افزایش پیدا می‌کند و به دو میلیون و ۷۰۰ میلیون تومان می‌رسد. از حیث فنی بخشی از فعالان بازار خودرو تیگو ۸ پرو مکس را قدرتمندترین مونتاژی بازار می‌دانند که پیشرانه دو لیتری آن می‌تواند ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور خروجی و ۲۵۴ اسب‌بخار قدرت تولید کند. بزرگ‌تر شدن جلوپنجره، استفاده از سپر جدید و طراحی جدید چراغ‌ها جزو مهمترین تغییر‌هایی که تیگو هشت پرو مکس درمقایسه با تیگو ۸ پرو تجربه می‌کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.