ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در سال جدید چقدر است؟ (لیست قیمت کامل)

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در سال جدید چقدر است؟ (لیست قیمت کامل)پژو ۲۰۶ تیپ ۵ حدود سه سال است که تولید آن در ایرانخودرو متوقف شده است و الان مدل‌های کارکرده و تروتمیزی که در پلتفرم‌های معروف با سال تولید ۹۹ آگهی می‌شوند، چیزی بین ۵۸۰ تا ۶۳۰ میلیون تومان قیمت دارند. در این بازه دستمان برای خرید گزینه‌هایی باز است که اصطلاحا بی‌رنگ هستند و در این مدت نهایتا ۳۰ هزار کیلومتر یعنی به‌طور میانگین سالی ۱۰ هزارکیلومتر راه رفتند. در خرید خودرو‌های کارکرده یکی از توصیه‌ها نرفتن سراغ مدل‌های با عمر بالای ۱۵ سال است و در این مطلب قصد داریم لیست قیمت انواع 206 تیپ 5 که در سایت های بزرگ خرید و فروش خودرو آگهی شده اند را منتشر کنیم، لطفاً با ما همراه باشید.

قیمت 206 صفر در بازار چقدر است؟

پژو 206 تیپ 3 پانوراما

پژو 206 تیپ 3 پانوراما

قیمت : 540,000,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم
پژو 206 تیپ 2 صفر کیلومتر

پژو 206 تیپ 2 صفر کیلومتر

قیمت : 495,000,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1401

پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1401

قیمت : 530,000,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم
206 تیپ 2 مدل 1400

206 تیپ 2 مدل 1400

قیمت : 580,000,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم

لیست قیمت انواع پژو ۲۰۶ تیپ ۵ دست‌دوم

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ دست‌دوم با کمتر از پنج سال کارکرد چقدر است؟

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۷ توسط فروشنده‌ای در تهران ۶۳۵ میلیون اعلام شده است. در این پنج سال ۲۲ هزار کیلومتر راه رفته و فروشنده در قسمت توضیحات آگهی، به سالم بودن شرایط فنی و بدنه تاکید کرده است. ۱۰ ماه هم از مهلت تمدید بیمه خودرو باقی مانده، ولی قیمت پیشنهادی فروشنده نسبت به مدل‌های مشابه بیشتر است. چون بین آگهی‌های مربوط به پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مثلا با گزینه‌ای روبرو می‌شویم که شباهت زیادی با مورد قبلی دارد، ولی فروشنده حاضر است آن را در ازای ۶۱۰ میلیون بفروشد. فروشنده دیگری در تهران بابت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۹ رقم ۵۸۸ میلیون را طلب کرده که از نظر سایت‌های تخصصی خودرو، این یکی پیشنهاد در بازه قیمت منصفانه قرار می‌گیرد.، چون در این سایت‌ها با وارد کردن مشخصات مدلی که سال ۹۹ تولید شده، از نظر فنی و بدنه سالم است و نهایتا ۳۰ هزار کیلومتر از آن کار کشیدند، با بازه ۵۸۰ تا ۶۳۰ به‌عنوان بازه قیمت منصفانه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۹ سروکار خواهیم داشت.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ دست‌دوم با کارکرد پنج تا ۱۰ سال

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۲ همان سال کمی بیش از ۳۷ میلیون تومان بود، ولی الان مدل‌های دست‌دومی که تولیدشان به آن زمان تعلق دارد، به‌شکل منصفانه دست‌کم ۳۸۵ و نهایتا ۴۱۵ میلیون تومان ارزش دارند. در همین بازه بین آگهی‌ها با گزینه‌ای روبرو می‌شویم که فروشنده مدعی شده از نظر فنی و بدنه هیچ مشکلی وجود ندارد و با ۳۹۵ میلیون حاضر به فروش است. گزینه بدی نیست، چون فروشنده دیگری درحالی بابت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۲ رقمی نزدیک به ۳۹۵ میلیون طلب کرده که علاوه‌بر کارکرد بیشتر - ۱۵۰ هزار کیلومتر - بدنه آن رنگ‌شدگی هم دارد. در مجیدیه تهران پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۶ را ۵۳۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. کارکرد این یکی در شش سال قبلی ۷۵ هزار کیلومتر بوده و از نظر فنی و بدنه مشکلی ندارد. یک نفر دیگر در تهران پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۶ را با قیمت ۴۹۹ میلیون می‌فروشد. این یکی به چندتا خط و خش روی بدنه اشاره کرده، اما مدعی شده از نظر فنی و شاسی‌ها ایرادی وجود ندارد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ دست‌دوم با کارکرد ۱۰ تا ۱۵ سال

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۸۷ را دقیقا ۳۰۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. دوگانه‌سوز است، ۹ ماه از مهلت تمدید بیمه شخص ثالث آن باقی مانده و ۱۴ سال هم تخفیف بیمه دارد، اما دوررنگ بودن بدنه و کارکرد ۳۸۲ هزار کیلومتری جزو اساسی‌ترین ایراد‌های آن محسوب می‌شوند. یک نفر دیگر برای ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۸۹ که کارکردش به ۲۶۰ هزار کیلومتر رسیده، انتظار پرداخت ۳۲۴ میلیون تومان را دارد. این مورد هم به اسم دوررنگ بین آگهی‌ها دیده می‌شود. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۱ هم در یک آگهی دیگر درحالی ۳۹۰ میلیون تومان قید شده که فروشنده وضعیت بدنه را رنگ‌شده معرفی کرده است. وضعیت موتور و شاسی‌ها سامل توصیف شده و سه ماه از مهلت تمدید بیمه شخص ثالث خودرو باقی مانده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.