ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت جدید لیفان X70 - افزایش قیمت 110 میلیونی شاسی بلند لیفان

قیمت جدید لیفان X70 - افزایش قیمت 110 میلیونی شاسی بلند لیفانقیمت جدید (فروش قطعی) خودرو لیفان ایکس-70 ویژه مردادماه 1401 توسط ​شرکت خودروسازان بم منتشر شد که حکایت از افزایش قیمت قابل توجه این کراس اوور چینی دارد. این خودرو در حالی که در ماه های قبل با قیمت 689 میلیون تومان عرضه می شد، در بروز رسانی جدید قیمت اش، با افزایش 110 میلیون تومانی، 799 میلیون تومان در مرداد ماه قیمت خورد.
LIFAN X70
آلبوم عکس شاسی بلند لیفان ایکس 70
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
بزرگترین شاسی‌بلند (کراس‌اوور) لیفان به عنوان پرچمدار این کمپانی در سال 1399 با نام لیفان ایکس 70 - Lifan X70 توسط خودروسازان بم (ایران) عرضه شد. این محصول در ابتدا قرار بود توسط کرمان موتور به بازار بیاید. ایکس 70 از نظر ظاهری شباهت فراوانی به بیسو T5 دارد و برای رقابت در مقابل خودرو های جک اس5، چری تیگو 5، هاوال اچ2 و هایما اس7 قرار می گیرد. X70 با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با جعبه دنده اتوماتیک پیوسته (CVT) قابل سفارش است.
LIFAN X70
لیفان ایکس70 2#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
لیفان X70 دارای امکانات ایمنی و رفاهی قابل‌قبولی است که از جمله آنها می‌توان به پکیج سامانه های ایمنی همیار شامل سیستم ترمز با ABS+EBD+EBA، سیستم کنترل هرزگردی و سیستم کنترل پایداری، ایربگ‌های جلو، دوربین دنده عقب و سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی، کروزکنترل، کامپیوتر سفری، مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی و اتصال بلوتوث و USB، سانروف برقی، ورود و استارت بدون کلید و ... اشاره کرد. در بخش قوای محرکه نیز یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی برای این کراس‌اوور کامپکت لیفان در نظر گرفته شده که با 145 اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل 185 نیوتن‌متر را داشته، به گیربکس 5 سرعته دستی و یا اتوماتیک ضریب متغیر (CVT) قابل اتصال است. این پیشرانه، بسته به نوع گیربکس، صدی 7.5 تا 7.7 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی می‌سوزاند و با گیربکس دستی، توان دستیابی به حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت را به X70 می‌دهد. توزیع قدرت اما تنها بصورت دیفرانسیل‌جلو (FWD) خواهد بود، مشخصه‌ای که در میان تمامی رقبای هم‌قیمت و هم‌اندازه این خودرو مشترک است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.