ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت روز خودروهای داخلی در 19 آذر / سمندال‌ایکس 3 میلیون تومان گران شد!

قیمت روز خودروهای داخلی در 19 آذر / سمندال‌ایکس 3 میلیون تومان گران شد!گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از بلاتکلیفی بازار خودرو و افزایش ۱ تا ۳ میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار دارد. بازار امروز خرید و فروش خودرو همچنان در بلاتکلیفی قرار داشته و عملکرد خودروسازان در عدم عرضه محصول و افزایش تعدادی از خودروها بر التهابات بازار اضافه کرده است به نحوی که رکود در معاملات ایجاد و کمتر خریداری در بازار دیده می‌شود. سکوت نادرست مسئولان نظارتی و اخبار ضد و نقیض تغییرات قیمتی وضعیت بازار خودرو را هر روز بدتر از گذشته کرده است و هیچ مسئولی هم حاضر به پاسخگویی نیست.

در معاملات امروز سمندال‌ایکس با افزایش 3 میلیون تومانی با قیمت 60 میلیون تومان، پژو207 اتوماتیک با قیمت 114 میلیون و 500 هزار تومان، پراید 111 با قیمت 38 میلیون و 300 هزار تومان، پراید 131 با قیمت35 میلیون تومان، پژو پارس با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 71 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو206 صندوق‌دار با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 73 میلیون تومان ، پژوپارس TU5 با افزایش 1 میلیون تومانی با قیمت 80 میلیون تومان، پژو405 GLX با افزایش 2 میلیون و 300 هزار تومانی با قیمت 57 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 1397/09/19 به شرح زیراست:
iranian cars new price
لیست قیمت خودروهای داخلی در 19 آذر 97
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.