ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید و استقلال تهران حذف شد

پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید و استقلال تهران حذف شددر دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی الدحیل قطر را ۱-۳ (۲-۳ در مجموع دو بازی) شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

پرسپولیس که در بازی رفت مقابل این تیم یک بر صفر شکست خورده بود، در این مسابقه سیامک نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تیمش را با این بازیکنان به مصاف حریف فرستاد: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن،گادوین منشا و علی علیپور.

کریم بوضیاف، کاپیتان الدحیل زننده گل اول بازی بود که توانست در دقیقه ۳۳ دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند. بازی با همین نتیجه در نیمه اول تمام شد.پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید و استقلال تهران حذف شد
در نیمه دوم جلال حسینی، مدافع و کاپیتان پرسپولیس در دقیقه ۵۸ دروازه حریف را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. پرسپولیس تهاجمی‌تر کار کرد تا این که سلطان البریک در دقیقه ۷۶ دروازه خودی را باز کرد. پرسپولیس برای صعود فقط دو دقیقه منتظر ماند و این بار این گادوین منشا بود که گل سوم قرمزها را وارد دروازه حریف کرد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس هم در دقیقه ۹۶ اخراج شد. در پایان این مسابقه جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

حذف استقلال در قطر

اما در دیگر بازی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان استقلال با تساوی ۲-۲ (شکست ۳-۵ در مجموع) مقابل السد قطر از این مسابقات حذف شد.

استقلال که در بازی رفت در تهران ۱-۳ به حریف باخته بود، در این بازی با ترکیبی هجومی به زمین رفت.

وینفرد شفر، سرمربی آلمانی این تیم مقابل حریف قطری مهدی رحمتی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، طارق همام، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی و روح الله باقری را به زمین فرستاد.

گل اول این بازی را اکرم عفیف در دقیقه ۲۷ وارد دروازه مهدی رحمتی کرد اما روح‌الله باقری پنج دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند. بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال در حالی که چهار دقیقه از نیمه دوم گذشته بود توسط مرتضی تبریزی به گل رسید تا امیدهایش برای صعود پررنگ‌تر شود. اما روزبه چشمی، مدافع ملی‌پوش این تیم در دقیقه ۵۰ بازی کارت زرد دوم را گرفت، تا آبی‌ها مجبور شوند در ادامه با یک بازیکن کمتر با حریف رقابت کنند.

بغداد بوجناح در دقیقه ۹۰ بازی یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان برسد. به این ترتیب السد حریف پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.