ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

همه چیز درباره محصول جدید پارس خودرو DL5 (زوتی T300 ماشین خوبی هست؟)

همه چیز درباره محصول جدید پارس خودرو DL5  (زوتی T300 ماشین خوبی هست؟)شرکت پارس‌خودرو که در گذشته مونتاژ کننده بهترین خودروهای روز دنیا بود، حالا قرار است مانند چند سال قبل رو به تولید محصولاتی مانند زوتی (آریو) بیاورد و در جدید اقدام خود قصد دارد خودروی زوتی T300 (پارس خودرو DL5) را مونتاژ کند. پارس‌خودرو در حالی قصد دارد این خودرو را به‌عنوان یک محصول جدید در ایران عرضه کند که شش سال از زمان نخستین تولید آن در بازار خودرو چین می‌گذرد.
Zotye dl5
zoty dl5 #2
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
برند زوتی چین در ایران سابقه خوبی ندارد و در بازار چین هم یک برند درجه دو محسوب می‌شود.قرار است در ابتدای عرضه این خودرو به بازار ایران، چندین هزار دستگاه از این خودرو به ایران وارد شود و تصاویر و گزار‌ش‌هایی هم از ورود اولین سری این خودروها به محوطه شرکت پارس‌خودرو منتشر شده است.
Zotye dl5
پارس خودرو DL5 (زوتی T300)
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.

مشخصات فنی زوتی DL5 با موتور جدید

زوتی DL5 در بازار چین دارای موتور توربو است، اما شرکت پارس‌خودرو می‌خواهد یک موتور دیگری را روی این خودرو قرار دهد. موتوری که پارس‌خودرو برای مونتاژ این خودرو چینی در ایران انتخاب کرده موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر است که ۱۱۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و گشتاور آن تنها ۱۴۳ نیوتن‌متر است.
Zotye dl5
تصاویر زوتی دی ال5 - zoty dl5
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
گیربکس این خودرو هم پنج‌سرعتۀ دستی است. موتور و گیربکس خودرو برای اندازه و وزن این خودرو مناسب به‌نظر نمی‌رسد و مشخص نیست چرا پارس‌خودرو چنین خودرویی را برای مونتاژ در ایران انتخاب کرده است.

پارس‌خودرو در گذشته محصولات شرکت جنرال موتورز را در ایران مونتاژ می کرده است و لوکس‌ترین خودرو آن زمان آمریکا، که در ایران با نام کادیلاک ایران شناخته می‌شد، در این شرکت تولید می‌شد.

این شرکت سال‌ها تولیدکنندۀ محصولات نیسان ژاپن در ایران هم بود اما در چند سال اخیر با خروج نیسان از ایران به سمت خودروهای چینی رفته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.