ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قتل کانگستر معروف دانمارکی یک روز قبل از انتشار کتاب خاطراتش!

قتل کانگستر معروف دانمارکی یک روز قبل از انتشار کتاب خاطراتش!رهبر پیشین یک گروه تبهکاری در دانمارک، درست یک روز قبل از پخش کتاب خاطراتش در کپنهاگ گلوله خورد و کشته شد. ندیم یاسر ۳۱ ساله، روز دوشنبه در حالی که از مراسم امضای کتابش خارج می‌شد، در پایتخت دانمارک تیر خورد. به گفته پلیس، ضارب با پای پیاده از محل گریخت.قتل کانگستر معروف دانمارکی یک روز قبل از انتشار کتاب خاطراتش!
آقای یاسر به بیمارستان منتقل شد اما در اثر جراحات درگذشت. کتاب خاطرات او که "ریشه‌ها" نام دارد، دیروز (سه‌شنبه ۲۰ نوامبر) منتشر شد. قبلا گزارش شده بود که او پارسال هم هدف یک سوءقصد قرار گرفته بود.

پلیس کپنهاگ گفت، این اتفاق روز دوشنبه ساعت هفت و نیم بعد از ظهر به وقت محلی (شش و نیم به وقت گرینویچ) رخ داد. مظنون که لباس تیره پوشیده بود "دست‌کم دو بار" به یاسر شلیک کرد. تحقیقات در این مورد در جریان است و پلیس مشغول "بازپرسی از شاهدان" است.
قتل کانگستر معروف دانمارکی یک روز قبل از انتشار کتاب خاطراتش!
یاسر ندیم در ترکیه متولد شد و در چهارسالگی راهی دانمارک شد. او رهبر گروه تبهکار "لس گرروس" (به اسپانیایی به معنای جنگجویان) در کپنهاگ بود. گروهی بدنام که به گفته پلیس در قاچاق مواد مخدر فعال بود.

به گزارش خبرگزرای دانمارکی ریتزائو، او در سال ۲۰۱۲ پس از این که متوجه شد به زودی پدر خواهد شد، گروهش را ترک کرد.

ندیم یاسر بعدا مشاور جوانان شد و در یک برنامه رادیویی محلی شرکت می‌کرد.

به دنبال کشته شدن آقای یاسر، ایستگاه رادیویی محل کار او پرچم دانمارک را به نشانه تاسف از مرگش به حالت نیمه افراشته درآورد و در توییتر نوشت: "بدرود ندیم یاسر، ممنون به خاطر همه چیز."

کتاب خاطرات یاسر، "ریشه‌ها: خروج یک گانگستر" را مارلی لوئیز تکسویگ نوشته است و از آن به عنوان سفر یاسر در راه خروج از دنیای زیرزمینی تبهکاران یاد می‌شود.

سورن پیپ پولسن، وزیر دادگستری دانمارک روز سه‌شنبه مرگ یاسر را "ناراحت کننده و بی‌نهایت بی‌معنی" خواند و در توییتر نوشت: "یکبار ندیم را دیدم. مردی را دیدم که با تمام قلبش می‌خواست زندگی جدیدی درست کند و سرنوشت بقیه را تغییر دهد. به خانواده و دوستانش تسلیت می‌گویم."

تیراندازی توسط گروه‌های تبهکار دانمارکی در سال‌های اخیر افزایش یافته است. به گفته پلیس، در سال ۲۰۱۷ رکورد تیراندازی در این کشور شکسته شد.
منبع : nytimes.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.