ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جزئیاتی تازه از طرح مکرون برای نجات برجام / توقف غنی سازی در ازای فروش نفت!

جزئیاتی تازه از طرح مکرون برای نجات برجام / توقف غنی سازی در ازای فروش نفت!بنابر گزارش رسانه‌های فرانسه امانوئل مکرون در گفتگویی که هنگام ناهار دو نفره روز شنبه با دونالد ترامپ داشته جزئیاتی از طرح خود برای کاهش تنش میان واشنگتن و تهران را مطرح کرده است.

دستیاران آقای مکرون به خبرگزاری فرانسه گفته‌اند لغو محدود تحریم نفتی ایران در برابر توقف غنی‌سازی اورانیوم از سوی ایران بخشی از طرح فرانسه است.

خبرگزاری فرانسه عصر شنبه، ۲۴ اوت - دوم شهریور، در گزارشی از دیدارهای دو جانبه امانوئل مکرون با دونالد ترامپ نوشت که دستیاران رئیس‌جمهوری فرانسه به این خبرگزاری گفته اند که دو رهبر بر سر مسایلی چون ایران همگرایی‌هایی داشته‌اند.جزئیاتی تازه از طرح مکرون برای نجات برجام / توقف غنی سازی در ازای فروش نفت!
یک مقام ناشناس دولت فرانسه به اف‌ای‌پی گفته آقای ترامپ در جریان این ناهار کاری که در تفرج‌گاه نزدیک محل برگزاری اجلاس سران گروه هفت در جنوب فرانسه برگزار شد گفته به نظر او تعارض نظامی با ایران روی نخواهد داد.

سران هفت کشور اقتصادی جهان طی دو روز آینده در جنوب فرانسه دور هم خواهد نشست و مهمترین مسائل جهان را بررسی خواهند کرد؛ از جمله تنش در خلیج‌فارس و اختلافات میان تهران و واشنگتن و بحران آتش‌سوزی در جنگل‌های آمازون برزیل.

بر اساس گزارش‌ها بخشی از طرح پیشنهادی آقای مکرون به آمریکا شامل لغو تحریم فروش نفت ایران به چین و هند در برابر توقف غنی‌سازی اورانیوم از سوی ایران فراتر از میران تعیین شده در برجام است.

رئیس‌جمهور فرانسه می‌گوید برای حل تنش اخیر میان تهران و واشنگتن پیشنهادی دارد که آن را با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در میان گذاشته است. او در عین حال گفته باید دید آمریکا تا چه حد حاضر است با این پیشنهاد راه بیاید.

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، روز جمعه پس از سفر به فنلاند، سوئد و نروژ، در دیداری که حساس و کم سابقه توصیف شده، در پاریس با امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، آقای ظریف پس از این دیدار، گفت‌وگوها با رئیس جمهور فرانسه را «خوب و سازنده‌» خوانده و گفته تماس‌ها بین روسای جمهور ایران و فرانسه ادامه خواهد داشت. امانوئل مکرون در روزهای گذشته تلاش کرده با ارائه پیشنهادهایی، ایران را متقاعد کند که در توافق هسته‌ای باقی بماند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.