ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

به آتش کشیدن اتوبوس مدرسه در ایتالیا با 51 سرنشین!

به آتش کشیدن اتوبوس مدرسه در ایتالیا با 51 سرنشین!گزارش شده که راننده یک اتوبوس مدرسه در ایتالیا، این اتوبوس را به همراه ۵۱ سرنشین آن ربوده و اتوبوس را به آتش کشیده است. ماموران کودکان را نجات داده‌اند و به هیچکس آسیب جدی نرسیده است.

راننده دستگیر شده است. او بعضی از کودکان را بسته بود و گزارش شده که گفته بود "هیچ کس جان به در نخواهد برد."

معلمی که سوار اتوبوس بوده گفته راننده از سیاست ایتالیا در قبال پناهجویان خشمگین بوده و برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که او فریاد زده "جلوی مرگ‌ و میر در مدیترانه را بگیرید."

دولت دست راستی ایتالیا سیاست سختگیرانه‌ای را در قبال پناهجویان و مهاجران اتخاذ کرده و از جمله به کشتی‌هایی که پناهجویان را در مدیترانه نجات می‌دهند اجازه پهلو گرفتن در بندرهای این کشور را نمی‌دهد.به آتش کشیدن اتوبوس مدرسه در ایتالیا با 51 سرنشین!
دادستان میلان گفته: "این معجزه بود. ممکن بود یک کشتار واقعی شود." گزارش شده که راننده شهروند ایتالیا و سنگالی‌تبار بوده است. دو کلاس از دانش‌آموزان نوجوان با اتوبوس راهی ورزشگاهی بودند که راننده به مسیری دیگر رفت.

رسانه‌های محلی می‌گویند او با چاقو سرنشینان را تهدید کرد و در این بین یکی از بچه‌ها به خانواده‌اش تلفن زد و آنها هم پلیس را باخبر کردند.

پلیس بعد از مدتی توانست جلوی ادامه مسیر اتوبوس را بگیرد و این اتوبوس پس از برخورد با خودروهای پلیس متوقف شد.

گزارش شده که دور اتوبوس بنزین ریخته شده بود، اما پلیس توانست با شکستن شیشه‌ها سرنشینان را پیش از شعله‌ور شدن اتوبوس نجات دهد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.