ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کنفرانسی جنجالی ترامپ در ورشو علیه ایران + شایعه لغو صدور ویزای گردشگری برای لهستانی ها

کنفرانسی جنجالی ترامپ در ورشو علیه ایران + شایعه لغو صدور ویزای گردشگری برای لهستانی هارادیوی لهستانی زت گزارش داده است که سفارت ایران در ورشو صدور ویزای گردشگری برای شهروندان لهستانی را متوقف کرده، اما وزارت خارجه ایران این خبر را تکذیب کرده است.

خبرگزاری رویترز می‌گوید سفارت ایران در ورشو تاکنون واکنشی به این خبر نشان نداده است.

اما به گزارش خبرگزاری فارس ایران بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه این کشور، "خبر رسانه های لهستانی مبنی بر توقف صدور روادید گردشگری ایران برای اتباع لهستانی را تأیید نکرد."

ایران به برگزاری کنفرانسی بین‌المللی در لهستان معترض است، که پیشتر گزارش شده بود سیاست منطقه‌ای ایران در کانون بحث‌های آن آن خواهد بود.

لهستان به درخواست آمریکا میزبانی این کنفرانس را به عهده گرفته است.

کاردار لهستان در تهران پیش از این به وزارت خارجه ایران توضیح داده که این کنفرانس "بر ضد ایران" نخواهد بود و به مسائل امنیتی خاورمیانه می‌پردازد.

"پیمان ضدایرانی ورشو"

روزنامه گازتا وبورچا دو روز پیش در گزارشی به "پیمان ضدایرانی ورشو" پرداخته و به نقل از "منابع دیپلیماتیک در اتحادیه اروپا"، گفته است دیگر کشورهای اروپایی احتمالا در سطح پایین در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

این روزنامه می‌نویسد: "بهتر است که به ورشو بیایند و ببینند ترامپ چه بازی‌هایی دارد، تا آن که بخواهند او را نادیده بگیرند."

این روزنامه، که گرایش چپ و لیبرال دارد و منتقد دولت دست راستی لهستان است، نوشته لهستان و ایران "به دلایل تاریخی" مناسبات خوبی داشته‌اند.

در جریان جنگ جهانی دوم و پس از حمله آلمان نازی به لهستان، نیمی از لهستان به اشغال آلمان و نیمی دیگر به اشغال شوروی در آمد و دولت شوروی هزاران نفر از جمعیت لهستانی را به بخش‌هایی از قلمرو خود کوچاند.

اما کمی بعدتر هزاران نفر از آنها توانستند شوروی را ترک کنند و بسیاری از آنها در ایران اسکان یافتند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.