ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

یک اتوبوس در بلغارستان واژگون شد، سه وزیر استعفا کردند

یک اتوبوس در بلغارستان واژگون شد، سه وزیر استعفا کردنددر پی واژگونی یک اتوبوس توریستی در بلغارستان و کشته شدن 17 نفر، سه وزیر کشور، حمل و نقل و امور عمومی این کشور از سمت خود استعفا کردند. این اتوبوس روز جمعه 30 آکوست 2018 در غرب این کشور واژگون شد.

بویکو بوریسوف، نخست وزیر بلغارستان از نیکولای نانکوف، وزیر توسعه محلی و امور بومی، ایوایلو موسکووسکی، وزیر حمل و نقل و والنتین رادیف، وزیر کشور خواست از سمت خود استعفا دهند. درخواست نخست‌وزیر پس از آن مطرح شد که بررسی‌های اولیه پس از حادثه واژگونی اتوبوس توریستی در بلغارستان نشان داد جاده‌ای که این حادثه در آن رخ داده به تازگی تعمیر شده و در آن از آسفالت نامرغوب استفاده شده است.

نیکولای نانکوف، وزیر توسعه محلی و امور بومی روز شنبه اول سپتامبر به خبرنگاران گفت که او به همراه دو همکارش استعفای خود را تقدیم نخست‌وزیر کرده‌اند.

رومن رادیف، رئیس‌جمهوری بلغارستان نیز گفت: «حادثه در نزدیکی سووگی سیستم فاسد در زمینه خریدهای عمومی و اقدامات تعمیراتی در کشور را نشان می‌دهد. فرار از مجازات به قاعده‌ای در همه جا تبدیل شده و مردم می‌میرند.»

تحقیقات صورت گرفته نگاه‌ها را به سیستم جاده‌ای نامناسب و سیستم مناقصه‌های سرتاپا فساد این کشور جلب کرد و روشن شد وزارت کشور به تعدادی از شکایت‌ها در این زمینه که در ماه‌های گذشته از سوی رانندگان شهرک سووگی مطرح شده‌اند، اهمیتی ندارد. همچنین اتوبوسی که دچار حادثه شده بسیار قدیمی بوده و از سوی کارشناسان وزارت حمل و نقل مورد معاینه فنی قرار نگرفته است.

در حادثه واژگونی یک اتوبوس توریستی که شنبه هفته گذشته در غرب بلغارستان رخ داد، 17 نفر کشته شده و تعداد زیادی مجروح شدند. این اتوبوس به دلیل باران‌های شدید از مسیر خارج شده و از ارتفاع 20 متری، در مسیر یک رودخانه خشک شده سقوط کرد. گزارش‌ها نشان می‌دهد حال 4 نفر از زخمی شدگان کماکان وخیم است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.