ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حمایت آلمان از حزب الله / دولت آلمان حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند

حمایت آلمان از حزب الله / دولت آلمان حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی دانددولت آلمان گفته است گروه حزب‌الله لبنان را در فهرست "سازمان‌های تروریستی" قرار نمی‌دهد. نیلس آنن، معاون وزیر امور خارجه آلمان به هفته‌نامه اشپیگل گفته است آلمان قصد ندارد از تصمیم بریتانیا برای "تروریستی" اعلام کردن حزب‌الله لبنان پیروی کند.

دولت بریتانیا اخیرا اعلام کرد که شاخه سیاسی جنبش حزب‌الله لبنان را به فهرست "سازمان‌های تروریستی" خود اضافه می‌کند. این کشور پیشتر شاخه نظامی حزب‌الله را وارد این فهرست کرده بود.

معاون وزیر امور خارجه آلمان که اخیرا از لبنان دیدار کرد گفته است کشورش خواهان ثبات در لبنان است و موضع بریتانیا، تاثیری در مواضع آلمان و اتحادیه اروپا نخواهد داشت.

آلمان تحت فشار آمریکا برای اقدام علیه حزب‌الله لبنان قرار دارد و این موضع دولت این کشور می‌تواند باعث افزایش تنش‌ها با آمریکا و عربستان سعودی شود.

آقای آنن انتقاد آمریکا مبنی بر "کم‌کاری" دولت آلمان برای مقابله با نفوذ ایران در خاورمیانه را رد کرده و گفته است آلمان حتی در سخت‌ترین شرایط به دنبال راه حل سیاسی است.

آقای آنن در مصاحبه اشپیگل به نقش حزب‌الله لبنان در جامعه لبنان اشاره کرده و آن را بخشی از چشم انداز سیاسی پیچیده در آن کشور خوانده است.

حزب الله در دولت سعد حریری که مورد حمایت غرب است، با سه وزیر حضور دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.