ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لرزش های ناگهانی آنگلا مرکل، خبرساز شد

لرزش های ناگهانی آنگلا مرکل، خبرساز شدآنگلا مرکل، صدراعظم آلمان یک بار دیگر در مراسم رسمی در برلین در حال لرزیدن مشاهده شده است. هشت روز پیش هم در جریان یک مراسم رسمی، لرزش خانم مرکل توسط دوربین‌ها ثبت شده بود.

در ویدیوی که منتشر شد، خانم مرکل که ۶۴ سال دارد، در حالی که می‎لرزد، دستانش را حلقه می‌کند. پس از دو دقیقه، این لرزش متوقف می‌شود و او با وزیر دادگستری جدید دولت دست می‌دهد. در این میان به او لیوانی آب داده می‌شود اما او آن را بدون خوردن، بر می‌گرداند.لرزش های ناگهانی آنگلا مرکل، خبرساز شد
دفعه قبل، خانم مرکل گفت لرزشش به خاطر کم‌آبی بدن بوده است. سخنگوی خانم مرکل گفته است طبق برنامه از پیش تعیین شده، صدراعظم آلمان برای شرکت در نشست گروه بیست به ژاپن سفر می‌کند.

او گفته است حال صدراعظم آلمان "خوب" است.

خبرگزاری آلمان گفته است به رغم هوای گرم برلین، محل مراسم رسمی خنک بوده است.

در این مراسم که فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس‌جمهوری آلمان حضور داشت، وزیر جدید دادگستری آلمان معرفی شد.

دفعه پیش در حین مراسم استقبال از رئیس‌جمهوری اوکراین، لرزش خانم مرکل ثبت شد. آن مراسم در هوای گرمی برگزار شد و خانم مرکل گفته بود پس از نوشیدن لیوانی آب، حالش بهتر شده است.

تلویزیون ان‌تی‌وی آلمان می‌گوید خانم مرکل در سال ۲۰۱۷ و در سفر به مکزیک هم دچار لرزش شده بود.

خانم مرکل به خاطر استقامت بدنی قابل توجه‌اش و شرکت در جلسات طولانی مدت در نشست‌های اتحادیه اروپا مشهور است. خانم مرکل در حال گذراندن چهارمین دوره صدراعظمی است. او از نوامبر ۲۰۰۵ صدراعظم آلمان بوده است و قرار است سال ۲۰۲۱ کنار برود.

در صورتی که خانم مرکل قادر به انجام وظایف خود نباشد، اولاف شولتس، معاون صدراعظم و وزیر فعلی دارایی وظایف او را به عهده می‌گیرد. آقای شولتس از حزب سوسیال دموکرات آلمان، شریک دولت ائتلافی خانم مرکل است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.