ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شایعه اختلاف شدید و استعفای وزیر خارجه آمریکا تکذیب شد

شایعه اختلاف شدید و استعفای وزیر خارجه آمریکا تکذیب شدرکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا، گزارش‌ها درباره اختلاف نظر عمیق با دونالد ترامپ، رئیس جمهور را رد کرد و گفت شایعه‌ها درباره احتمال استعفای او از مقام وزارت خارجه واقعیت ندارند.

آقای تیلرسون امروز در یک نشست خبری غیرمنتظره حمایت قاطع خود را از سیاست خارجی دونالد ترامپ اعلام کرد و گفت هرگز استعفا از مقامش را مد نظر نداشته و تا هر وقتی آقای ترامپ از او بخواهد در وزارت خارجه به کارش ادامه خواهد داد.

چند ساعت پیش از نشست خبری رکس تیلرسون، شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی در گزارشی از قول مقام‌های ارشد دولت آمریکا، بدون ذکر هویتشان، نوشت که آقای تیلرسون در آستانه استعفا از مقامش بوده و به قدری با آقای ترامپ اختلاف نظر داشته که او را در جمعی "کودن" خوانده است.

آقای ترامپ این گزارش ان‌بی‌سی را "اخبار جعلی" خواند و گفت: "آنها از سی‌ان‌ان هم بدتر هستند. آنها شرم خبرنگاری خوب هستند. تعجبی ندارد که محبوبیتشان خیلی افت کرده است."

رکس تیلرسون هم گزارش ان‌بی‌سی درباره مداخله مایک پنس برای ماندن او در دولت را رد کرد و گفت: "معاون رئیس جمهور مرا برای ماندن قانع نکرد، چون اصلا من هیچ وقت نمی‌خواستم از وزارت خارجه بروم."

رکس تیلرسون در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید آیا رئیس جمهور آمریکا را "کودن" خطاب کرده یا نه، گفت: "من وارد چنین بحث‌های حقیری نمی‌شوم. این حرف‌ها یکی از چیزهایی است که درباره واشنگتن نمی‌‎فهمم."

آقای تیلرسون با اشاره به اینکه خودش و دونالد ترامپ سیاستمداران حرفه‌ای نیستند گفت برخی در واشنگتن، مرکز تحولات سیاسی آمریکا، سعی می‌کنند برای پیشبرد کارشان بین دیگران اختلاف بیندازند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.