ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بازداشت دو حامی مالی دونالد ترامپ / دو تاجری که از اوکراین برای ترامپ پول می آوردند!

بازداشت دو حامی مالی دونالد ترامپ / دو تاجری که از اوکراین برای ترامپ پول می آوردند!دو حامی مالی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ به اتهام تخلف انتخاباتی بازداشت شده‌اند. این دو در جریان تحقیقات از جو بایدن و پسرش هانتر در اوکراین، دستیار رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ بوده‌اند.

لو پارناس و ایگور فرومن که هر دو تاجرند از سوی دادستانی نیویورک متهم شده‌اند که در "جور کردن انتقال پول از خارج از آمریکا به ستاد انتخاباتی کاندیداها در سطح ملی و ایالتی نقش" داشته‌اند و برای این کار مرتکب پولشویی هم شده‌اند.

مطابق قوانین انتخاباتی آمریکا سیاست‌مداران حق ندارند برای هزینه های انتخاباتی خود از منابع خارج از این کشور استفاده کنند.
ایگور فرومن متولد بلاروس و لو پارناس متولد اوکراین است اما هر دو نفر شهروند آمریکا هم هستند.
ایگور فرومن متولد بلاروس و لو پارناس
آن طور که گزارش شده این دو نفر در جریان تحقیقات رودی جولیانی برای یافتن سرنخی از فساد ادعایی هانتر بایدن در اوکراین بسیار فعال بوده‌اند.

هانتر باید پسر جو بایدن، معاون سابق ریاست جمهوری آمریکا است که هم اکنون نامزد پیش‌رو رقابت‌های درون حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده است.

جمهوری خواهان در حالی هانتر بایدن را به علت عضویتش در هیات مدیره یک شرکت نفت و گاز در اوکراین متهم به فساد می‌کنند که دادستانی اوکراین پیش‌تر اعلام کرده بود که تحقیقات در این رابطه نشانی از قانون‌شکنی هانتر بایدن پیدا نکرده است.

به همین دلیل، دموکرات‌ها می‌گویند آقای ترامپ از طریق وکیل شخصی خود به دنبال فراهم کردن اطلاعات مخرب علیه رقیب دموکرات خود بوده است و با توجه به ادعای افشاگران اطلاعاتی، برای این کار دولت اوکراین را تحت فشار قرار داده است.

این دو نفر چهارشنبه‌شب در فرودگاه دالاس در نزدیکی واشنگتن دی‌سی و در حالی که مشغول سوار شدن به هواپیمایی به مقصد وین اتریش بودند بازداشت شدند.

هر دو نفر فردا امروز (پنجشنبه ۱۰ اکتبر) برابر قاضی در دادگاهی در ویرجینیا حاضر و تفهیم اتهام شدند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.