ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

موجی از مسخره کردن ترامپ بخاطر چاله ای در خیابان!

موجی از مسخره کردن ترامپ بخاطر چاله ای در خیابان!در مقابل مرکز تفریحی مجلل مارالاگو که متعلق به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکاست یک چاله زمینی دهان باز کرده است.

شهرداری پالم بیچ، شهری که این مرکز تفریحی گران قیمت در آن واقع شده، روز دوشنبه با ارسال یک پیامک به ساکنان منطقه در مورد دهان باز کردن یک چاله با قطر ۱۲۰ سانتی‌متر هشدار داد.
ترامپ
آن طور که مقام‌های شهرداری پالم بیچ در توییت نوشته‌اند این چاله دقیقا در برابر تفرجگاه مارالاگو دهان باز کرده، در نزدیکی جایی که یک شاه لوله آب عبور کرده است.

مارالاگو در ایالت فلوریدا، متعلق به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکاست. او پس از ورود به کاخ‌سفید تعطیلات آخر هفته‌های بسیاری را در این تفرجگاه مجلل گذرانده و حتی آن را کاخ‌سفید آخر هفته‌ها خوانده است.
ترامپ
در حالی که تیم راه‌سازی شهرداری مشغول ترمیم بخش فروریخته شده است، همزمانی این رویداد با انتشار عکسی از آقای ترامپ که در برابر دیوار ندبه در بیت المقدس ایستاده و دستش را درون یکی از سوراخ‌های آن کرده، موجی از طنز را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.
ترامپ
موجی از مسخره کردن ترامپ بخاطر چاله ای در خیابان!
یک کاربر توییتر هم با انتشار کارتونی که در آن به کنایه از سفرهای مکرر و پرهزینه آقای ترامپ به تفرجگاه مارالاگو اشاره کرده و نوشته: "چاله بزرگ چند ماهی است که دهان گشوده
موجی از مسخره کردن ترامپ بخاطر چاله ای در خیابان!
یک کاربر توییتر عکس مشترک ملک سلمان، پادشاه عربستان، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر و دونالد ترامپ را که همگی دست بر یک گوی نورانی به شکل کره زمین گذاشته‌اند مایه طنز قرار داده
موجی از مسخره کردن ترامپ بخاطر چاله ای در خیابان!
کاربری به شوخی در توییتر نوشته: "کاش یکی لحظه دقیق به وجود آمدن آن چاله و این عکس را متذکر شود"
منبع : bbc.com/persian
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.