ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

وعده نابجای ترامپ به یک رهبر خارجی / یک مامور اطلاعاتی از ترامپ شکایت کرد

وعده نابجای ترامپ به یک رهبر خارجی / یک مامور اطلاعاتی از ترامپ شکایت کرددونالد ترامپ، رییس جمهوری ایالات متحده انتشار گزارشی درباره "وعده نابجای او به رهبر یک کشور خارجی" را رد کرده و آن را دروغ خوانده است.

این گزارش همزمان با حضور بازرس کل سازمان های اطلاعاتی آمریکا در کنگره برای ارائه یک گزارش محرمانه درباره شکایت یکی از کارکنان اطلاعاتی منتشر شده است.

بر اساس گزارشی که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، یک مامور اطلاعاتی از وعده های آقای ترامپ به یک رهبر خارجی نگران شده و به همین خاطر به مایکل اتکینسون، بازرس کل سازمان های اطلاعاتی شکایت کرده است.

به گزارش واشنگتن پست این شکایت ماه گذشته ارائه شده و آقای ترامپ در هفته های پیش از مطرح شدن گزارش، با رهبران پنج کشور روسیه، قطر، پاکستان، کره شمالی و هلند ارتباطاتی داشته است.

آقای ترامپ این گزارش را خبر کذب خوانده است.

دموکرات های کنگره خواهان دریافت متن کامل شکایت مطرح شده هستند اما بر اساس گزارش های رسانه های آمریکایی، کاخ سفید و وزارت دادگستری به مدیر اطلاعات ملی دستور داده اند از این کار ممانعت کند.

گزارش ارائه شده به وسیله مایکل اتکینسون بیانگر "یک مشکل جدی و نقض قانون" در رابطه با اطلاعات فوق محرمانه آمریکاست.

اما اطلاعات بیشتری مانند هویت فرد شکایت کننده، رهبر خارجی مورد اشاره و وعده ارائه شده به وسیله آقای ترامپ منتشر نشده است.

آقای ترامپ در واکنش به این گزارش ها در توییتر نوشت: آیا کسی هست که آن قدر احمق باشد که باور کند که با رهبران خارجی مکالمات نامربوط داشته باشم؟

به نوشته آقای ترامپ، او می داند که هر بار که او با یکی از رهبران خارجی صحبت می کند، افراد زیادی از سازمان های اطلاعاتی آمریکا و همین طور کشورهای خارجی صحبت های او را استراق سمع می کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.