ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ماجرای عجیب قتل تازه عروس استرالیایی توسط پلیس آمریکا!

ماجرای عجیب قتل تازه عروس استرالیایی توسط پلیس آمریکا!یک مامور سابق پلیس در ایالت مینه‌سوتا در آمریکا در قتل یک زن غیرمسلح استرالیایی گناهکار شناخته شده است. محمد نور در روز ۱۵ ژویه سال ۲۰۱۷ درحالی که جاستین روزچک داموند به خودروی گشتی آنها نزدیک می شد به او تیراندازی کرد. خانم روزچک آمده بود تا آنچه تصور می کرد وقوع تعرضی جنسی در پشت خانه اش در شهر مینیاپولیس باشد را گزارش کند.ماجرای عجیب قتل تازه عروس استرالیایی توسط پلیس آمریکا!
محمد نور، ۳۳ ساله، هفته پیش شهادت داد که تیراندازی کرد چون بیمناک بود او و مامور همراهش هدف شبیخون باشند. خانم داموند، مربی ۴۰ ساله یوگا از شهر سیدنی، که شهروندی دوگانه استرالیا و آمریکا را داشت تازه نامزد کرده بود تا یک ماه بعد ازدواج کند.
ماجرای عجیب قتل تازه عروس استرالیایی توسط پلیس آمریکا!
هیات منصفه روز سه شنبه محمد نور را در قتل درجه سه و قتل شبه‌عمد درجه دو گناهکار شناخت و او بلافاصله تحت بازداشت قرار گرفت.

در جریان محاکمه گفته شد که خانم داموند یک دقیقه بعد از تماسی تلفنی با نامزدش هدف اصابت گلوله قرار گرفت و نقش زمین شد.

او به نامزدش دان داموند اطلاع داد که برای گزارش کردن آنچه تصور می کرد تعرضی جنسی در کوچه پشت خانه آنها باشد، با پلیس تماس گرفته و ماموران اکنون از راه رسیده اند. هرگز شواهدی از تعرضی جنسی در آن مجاورت پیدا نشد.

آقای نور هفته پیش در دادگاه گفت در شب حادثه یک زن موطلایی با تی‌شرتی صورتی را درحال نزدیک شدن به خودروی گشتی خود دید.

او گفت با شنیدن یک صدای بلند بر این تصور بود که تهدیدی فوری متوجه جان اوست و خانم داموند را درحالی که بازویش را بالا گرفته بود دید.

آقای نور گفت که مامور همراهش، متیو هریتی، فریاد زد "یا عیسی مسیح!" و برای کشیدن سلاحش از جلد در تقلا بود که "با چشمانی وحشت زده به طرف من برگشت".

متهم گفت که "مجبور بود تصمیمی آنی بگیرد" و از پنجره اتومبیل خانم داموند را با تیر زد. او در دادگاه گفت که وقتی تشخیص داد به یک زن غیرمسلح شلیک کرده "احساس کردم تمام دنیا روی سرم خراب شده."

دادستان ها این سوال را مطرح کردند که صدای بلندی که او گفت شنیده واقعی بوده یا نه و اشاره کردند که نه نور و نه همراهش ابتدا به شنیدن چنین صدایی در صحنه اشاره نکرده بودند.

در دادگاه همچنین گفته شد که اثر انگشت خانم داموند روی خودروی گشتی پیدا شد.

او به شهر مینیاپولیس نقل مکان کرده بود تا با دوست پسرش دان داموند ازدواج کند و حتی پیش از عقد نام خانوادگی او را اتخاذ کرده بود.

در زمان حادثه آقای داموند در لاس وگاس بود و همانجا بود که در تماس بازرسان از درگذشت نامزدش آگاه شد.

آقای نور یک مهاجر سومالیایی است که با خانواده اش در آمریکا پناهندگی گرفت و در مینیاپولیس سکونت گزید.

او در سال ۲۰۱۵ وارد اداره پلیس شد اما بعد از متهم شدن در این ماجرا اخراج شد.

این حادثه همچنین منجر به کناره گیری خانم جنی هارتو رئیس پلیس مینیاپولیس شد و از عوامل شکست شهردار شهر در انتخابات چند ماه بعد بود.

خانواده داموند شکایتی مادی را علیه شهر مینیاپولیس و چند مامور پلیس این شهر تنظیم کرده اند و خواستار غرامتی ۵۰ میلیون دلاری هستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.