ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مصرف ماری‌جوآنا علت اصلی حمله به عابران پیاده میدان تایمز بود!

مصرف ماری‌جوآنا علت اصلی حمله به عابران پیاده میدان تایمز بود!به گفته مقامات انتظامی آمریکا مردی که دیروز (پنجشنبه ۱۸ مه/۲۸ اردیبهشت) با خودرو وارد پیاده‌رویی در میدان تایمز نیویورک شد و یک نوجوان را کشت و ۲۲ نفر را زخمی کرد ادعا کرده است که در سرش "صدا می‌شنیده است."

ریچارد روخاس ۲۶ ساله که قبلا در نیروی دریایی آمریکا خدمت می‌کرده قرار است روز شنبه (۲۰ مه/۳۰ اردیبهشت) در دادگاه حاضر شود تا اتهام قتل درجه دو، اقدام به قتل با خودرو به او تفهیم شود.

به گزارش خبرگزاری‌ها آقای روخاس لحظه‌ای که دستگیر شد فریاد می‌کشیده "شما باید من را با تیر می‌زدید. من می‌خواستم آنها را بکشم."

ریچارد روخاس دیروز با خودرو وارد پیاده‌رویی در میدان تایمز، شلوغ‌ترین مرکز توریستی نیویورک، شد و پس از اینکه با سرعت مدتی در پیاده‌رو راند با برخورد به تیر چراغ برق متوقف شد.مصرف ماری‌جوآنا علت اصلی حمله به عابران پیاده میدان تایمز بود!
پس از برخورد این خودرو با تیر چرا برق و در حالی که از کاپوت آن دود بلند می‌شد و قربانیان و زخمی‌ها در پیاده‌رو افتاده بودند، یک بلیت‌فروش و یکی از کارکنان یک رستوران به پلیس کمک کردند تا ریچارد روخاس را دستگیر کنند.

این حادثه یادآور حملات تروریستی بود که در یک سال گذشته در نیس، برلین، استکهلم و لندن با استفاده از خودرو انجام شد؛ اما بیل دی بلزیو، شهردار نیویورک، گفت "هیج نشانه‌ای" دال بر تروریستی بودن این حادثه وجود ندارد.

به گزارش شبکه ای‌بی‌سی آمریکا، ریچارد روخاس در زمان این حادثه تحت تاثیر نوعی ماری‌جوآنای سنتتیک به نام K۲ بوده؛ اما آزمایش نشان داد که وی الکل مصرف نکرده است.

او دو سال پیش به دلیل رانندگی حین مستی و چند هفته پیش به دلیل تهدید کردن یک مرد با چاقو دستگیر شده و در سال ۲۰۱۳ به دلیلی نامعلوم دو ماه را در زندان گذرانده بود.

به گفته همسایگان و کسانی که ریچارد روخاس را می‌شناختند او بعد از ترک خدمت در نیروی دریایی دچار سوء‌مصرف الکل شده بود اما "هیچکس به او کمک نکرد."

به گفته یکی از بازپرسان این پرونده ریچارد روخاس تاکنون هیچ توضیح معنی‌داری درباره انگیزه‌اش نداده و فقط "حرفهای بی‌معنی و بی‌سر و ته می‌زند."
مصرف ماری‌جوآنا علت اصلی حمله به عابران پیاده میدان تایمز بود!
دختری که در این حادثه کشته شد
مصرف ماری‌جوآنا علت اصلی حمله به عابران پیاده میدان تایمز بود!مصرف ماری‌جوآنا علت اصلی حمله به عابران پیاده میدان تایمز بود!
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.