ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تیراندازی مرگبار در یک کارخانه بزرگ پنج کشته برجای گذاشت

تیراندازی مرگبار در یک کارخانه بزرگ پنج کشته برجای گذاشتتیراندازی در یک کارخانه در حومه شهر آرورا به کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن چندین نفر دیگر از جمله پنج مامور پلیس منجر شد.

به گفته پلیس تیرانداز که کارمند همین کارخانه بوده هم کشته شده است. شهر آرورا در ۶۵ کیلومتری شیکاگو در ایالت ایلینوی واقع شده است.

انگیزه تیرانداز معلوم نیست. تیراندازی حدود ساعت ۲ عصر روز جمعه (۱۶ فوریه) آغاز شدو در حالی به سرعت به صدر اخبار آمریکا راه یافت که رسانه‌ها همچنان سرگرم پخش ویژه برنامه‌هایی درباره نخستین سالگرد کشتار ۱۵ فوریه در دبیرستانی در فلوریدا بودند. در جریان آن تیراندازی ۱۷ دانش‌آموز جان باختند.تیراندازی مرگبار در یک کارخانه بزرگ پنج کشته برجای گذاشت
تیراندازی امروز در محل کارخانه هنری پرت روی داد که تولیدکننده واشرهای بزرگ برای لوله‌های با قطر بالاست. پلیس نام تیرانداز را گری مارتین، ۴۵ ساله؛ اعلام کرده که کارگر همین کارخانه هنری پرت بوده است.
تیراندازی مرگبار در یک کارخانه بزرگ پنج کشته برجای گذاشت
کریستین زیمان، رئیس پلیس آرورا ساعتی پس از این واقعه به خبرنگاران گفت که از افسران خود قدردان است چرا که آنها برای متوقف کردن مهاجم سینه سپر کردند و ۵ نفر از آنها در جریان این تیراندازی گلوله خوردند.

شاهدان عینی هم عملیات افسران پلیس را شجاعانه توصیف کرده‌اند. بعضی از شاهدان عینی که تیرانداز را دیده‌اند می‌گویند سلاح او مجهز به هدفگیر لیزری بوده اما گزارش‌ها در این رابطه هنوز از سوی مقام‌ها تایید نشده است.

هویت افسران پلیس و قربانیان این تیراندازی هنوز اعلام نشده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.