ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

یک آمریکایی، به سمت ترامپ پرچم روسیه پرتاب کرد!

یک آمریکایی، به سمت ترامپ پرچم روسیه پرتاب کرد!دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در یکی از راهروهای ساختمان کنگره به «خیانت» متهم شد. آقای ترامپ که با جمعی از سناتورهای جمهوری خواه با هدف حصول اجماع در باره کاهش مالیات ها جلسه داشت حین عبور از یکی از راهروهای «کپیتال هیل» با واکنش اعتراضی یکی از حاضرین روبرو شد.
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
یک آمریکایی، به سمت ترامپ پرچم روسیه پرتاب کرد!
فرد مزبور که رسانه های آمریکایی از او با نام برایان کلیتون و عضو گروهی موسوم به «آمریکایی ها وارد عمل می شوند» (Americans take Action) یاد کرده اند، با پرتاب چندین پرچم روسیه به سمت رییس جمهور آمریکا او را «خائن» خطاب کرد. او که بلافاصله توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد خطاب به دونالد ترامپ می گفت: «چرا می خواهید مالیات ها را کاهش دهید در صورتیکه باید در باره خیانت صحبت کنید.»

دونالد ترامپ از هم حزبی هایش که کنترل کنگره را در دست دارند خواسته حداکثر تا پایان سال جاری میلادی قانون کاهش مالیات بر درآمد شرکت ها را تصویب کنند. این در حالیست که آقای ترامپ در موارد بسیاری از جمله این مورد با برخی از سناتورها و در راس آنها باب کورکر، رییس کمیته روابط خارجی سنا اختلافات فاحشی دارد.

باب کورکر در تازه ترین موضع ضد ترامپی خود، رئیس جمهوری آمریکا را فردی «کاملا بی صداقت» دانسته که آمریکا را در دنیا «خفیف می کند».
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.