ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ستاره مشهور تلویزیون آمریکا پس از مشاهده یک معجزه وارد انتخابات ریاست جمهوری می شود!

ستاره مشهور تلویزیون آمریکا پس از مشاهده یک معجزه وارد انتخابات ریاست جمهوری می شود!اپرا وینفری، مجری تلویزیون و ستاره معروف و پرطرفدار آمریکایی ادعا کرد افراد ثروتمندی به او پیشنهاد کرده‌اند که اگر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ نامزد شود، از او برای تبلیغات ریاست جمهوری حمایت مالی خواهند کرد.

وینفری در مصاحبه‌ای که روز چهار شنبه در مجله پیپل (مردم) چاپ شده است، گفت:« خدایا، اگر فکر می‌کنی که من باید نامزد ریاست جمهوری شوم، برای من نشانه‌ای بفرست. نشانه‌‌ای واضح که مرا به اشتباه نیندازد». با این حال خانم وینفری هنوز نشانه ای از خدا دریافت نکرده است.

شایعه احتمال نامزدی خانم وینفری در پی سخنرای پرشور او مراسم گلدن گلوب در اعتراض به آزارهای جنسی در هالیوود، در شبکه‌های اجتماعی و مطبوعات انتشار یافت.

با این‌حال در زمان پخش این شایعه، خانم وینفری احتمال نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ را رد کرده بود.

هم زمان با پخش شایعه نامزدی احتمالی خانم وینفری، رییس جمهور آمریکا، دانلود ترامپ، در حساب توئیتری خود واکنش نشان داده بود و خانم وینفری را شخصی با اعتماد بنفس پایین دانسته و ابراز امیدواری کرده بود با نامزدی خانم وینفری در انتخابات ریاست جمهوری «دست‌اش رو خواهد شد و همانند دیگران شکست خواهد خورد».
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.