ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پزشک متجاوز به تحمل 175 سال زندان محکوم شد!!

پزشک متجاوز به تحمل 175 سال زندان محکوم شد!!لری نصار، پزشک سابق تیم المپیک دختران ژیمناست آمریکا که به اتهام آزارجنسی ۱۵۶ دختر بچه در دادگاهی در میشیگان محاکمه شد به ۱۷۵ سال زندان محکوم شد.

روز چهارشنبه (۲۴ ژانویه - چهارم بهمن) آنجلا پاویلاتیس، دادستان کل ایالت میشیگان، پیش از قرائت حکم قاضی گفت: "دکتر نصار بارها دختر بچه‌ها را دستمالی کرده و بدون مقاصد پزشکی به اندام‌های جنسی آنها دست زده. او این آزارها را در مواردی در حضور والدین که فرزندشان را به مطب آورده بوده‌اند، انجام داده است... گاه این آزارها حدود ۲۰ دقیقه ادامه یافته است."

همزمان با صدور حکم دادگاه علیه دکتر نصار، بسیاری از دختران جوان قربانی او در سخنانی هیجانی با گریه از انزجار خود نسبت به اعمال این پزشک ورزشی سخن گفتند.

در یک هفته گذشته دهها نفر از قربانیان این پزشک ورزشی با آمدن به دادگاه برابر او ایستادند و از تجربه دردناک خود سخن گفتند.

چند روز پیش چهار نفر از دختران برنده مدال المپیک برای کاروان آمریکا با حضور در دادگاه از تجارب آزاردهنده سوء استفاده جنسی خود سخن گفتند.

پیش از صدور حکم امروز هم دکتر لری نصار که برای سال‌ها پزشک ملی‌پوشان آمریکا بوده در دادگاه دست کم ۱۰ مورد آزارجنسی را پذیرفت که می‌توانست برایش حبس ابد به دنبال داشته باشد.

خانم پاویلاتیس، دادستان کل میشیگان، درهنگام قرائت نهایی شکواییه خود تلاش کرد از نتایج این دادگاه که از آن به عنوان بزرگترین کودک آزاری تاریخ آمریکا یاد شده، برای پیشگیری از وقوع مجدد چنین مواردی استفاده کند.

"در ابتدا فقط یکی از دختران قربانی قدم پیش نهاد و داستان وحشتناک خود را برای گزارشگران فاش کرد. ابتدا کسی او را باور نکرد و حتی برای ساکت کردنش تلاش کردند."پزشک متجاوز به تحمل 175 سال زندان محکوم شد!!
متیو نیوبرگ، وکیل لری نصارپس از سخنان دادستان کل سخن گفت و با اشاره به قانون اساسی آمریکا گفت: "لری نصار با توجه به همه اعمالش و همه آن اظهارات دردناکی که قربانیانش در چند روز گذشته گفتند، باز هم مستحق برخورداری از وکیل و دفاع جانانه از خود است. این نه به خاطر لری نصار که بر اساس قانون اساسی ماست."

لری نصار هم در اظهاراتی کوتاه و در حالی که چند بار به سوی قربانیان حاضر در دادگاه بازگشت از آنها پوزش طلبید و گفت که تا پایان عمر این احساس ندامت را با خود حمل خواهد کرد.

قاضی روزماری اکویلینا با اشاره به قانون اساسی و آنچه دستگاه قضا برای قربانیان و متهمان مجاز دانسته رو به قربانیان این پرونده کرد و گفت: "شما دیگر قربانی محسوب نمی‌شوید، شما از این پس بازماندگان سرافراز این ماجرا هستید."

خانم اکویلینا سپس با اشاره مفصل به تبعات این پرونده بزرگ به بیش از ۱۰۰۰ موارد آزارجنسی مطرح شده در این پرونده اشاره کرد و حکم نهایی را قرائت کرد. او دکتر لری نصار را به ۱۷۵ سال زندان محکوم کرد.

دکتر لری نصار پیش از این هم در دادگاه فدرال به علت پورنوگرافی کودکان به ۶۰ سال زندان محکوم شده بود.

روز جمعه گذشته (۱۹ ژانویه) جوردن وایبر، برنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن به جمع دیگر ژیمناست‌های قهرمان پیوست تا چشم در چشم لری نصار، ۵۴ ساله، از خاطرات زجرآور دستمالی شدن و آزارجنسی بگوید.

"من تصور می‌کردم که تمرین سخت و اردوی آمادگی برای المپیک دشوارترین کاری بود که پیش رو داشتم اما بعد فهمیدم که دشوارتر از آن این بود که دریابم من قربانی لری نصار هستم."

خانم وایبر گفته بار نخستی که دکتر نصار به او دست درازی کرده، او فقط ۱۴ سال داشته است.

او گفته دکتر نصار تنها مردی بوده که مجوز حضور در اردوی دختران ژیمناست در تگزاس را داشته و گاهی اوقات بدون این که کسی بر او نظارت داشته باشد در اتاق هتل محل اقامت دختران تیم ملی هم می‌رفته است.

درکنار جوردن وایبر، لی رایزمن دیگر ژیمناست قهرمان المپیک رو به دکتر نصار کرد و گفت: "لری حالا نوبت توست که به حرف‌ من گوش کنی. جای ما در پشت میز عوض شده. ما حالا اینجاییم و صدایمان بلند است و بنا هم نداریم که برویم."

"لری، ببین که من اینجا هستم. دوباره توانمند شده‌ام. دیگر قربانی تو محسوب نمی‌شوم. من حالا یک نجات‌یافته و بازمانده آن ماجرا هستم."

"لری، تو حالا باید متوجه شده باشی که اون گروه از دخترانی که بی‌رحمانه و برای مدتی طولانی آزار داده بودی، به یک ارتش در برابرت بدل شده‌اند و حالا این تو هستی که (در برابر آنها) هیچ نیستی."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.