ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نقش داماد مرموز دونالد ترامپ در پرونده مایکل فلین / آیا ترامپ مستقیماً با روسیه در ارتباط بود؟

نقش داماد مرموز دونالد ترامپ در پرونده مایکل فلین / آیا ترامپ مستقیماً با روسیه در ارتباط بود؟رسانه‌های آمریکایی می‌گویند جرد کوشنر، داماد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا فردی است که به مایکل فلین، مشاور پیشین امنیت ملی گفته بود با دولت‌های خارجی تماس بگیرد.

مایکل فلین، مشاور پیشین امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پذیرفته که به ماموران پلیس فدرال آمریکا دروغ گفته است. به دنبال شهادت آقای فلین، اکنون سئوال‌هایی در باره نقش احتمالی داماد آقای ترامپ در این قضیه مطرح شده است.
زندگینامه (بیوگرافی) داماد دونالد ترامپ، جَرِد کوشنر (Jared Kushner)
آقای فلین در مدارکی که به دادگاه داده، "یک عضو بلندپایه" تیم انتقالی آقای ترامپ را متهم کرده که به او گفته بود با دولت‌های خارجی از جمله روسیه تماس برقرار کند. رسانه‌های آمریکایی می‌گویند این عضو بلندپایه، آقای کوشنر، همسر ایوانکا ترامپ است.
مایکل فلین
مایکل فلین تنها سه هفته بعد از آغاز به کار در کاخ‌ سفید ناچار شد از سمت خود استعفا دهد.
آقای فلین در پی افشای این که پیش از آغاز ریاست‌جمهوری آقای ترامپ، در مورد آینده تحریم‌های آمریکا علیه روسیه با سفیر این کشور در واشنگتن گفتگوهای بی‌مجوز داشته و در این باره به مایک پنس، معاون آقای ترامپ واقعیت را نگفته است، برکنار شد.

کاخ سفید گفته است پذیرش دروغگویی و اتهام وارده از سوی آقای فلین فرد دیگری را درگیر نمی‌کند و به خود او مربوط است.

رابرت مولر، بازرس ویژه که مسئول تحقیق در باره ادعای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا است، اتهام‌ها علیه آقای فلین را مطرح کرده است.

آقای فلین در بیانیه‌ای گفته است اشتباه بودن اقدامات خود را پذیرفته است. او گفته است به خاطر منافع خانواده و کشورش با پلیس فدرال آمریکا همکاری می‌کند.
منبع : bloomberg.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.