ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ماجرای قتل دانشجوی ایرانی توسط یک نژاد پرست آمریکایی

ماجرای قتل دانشجوی ایرانی توسط یک نژاد پرست آمریکاییمحاکمه قاتل یک جوان ۲۲ ساله ایرانی‌آمریکایی در دادگاه شهر سانتا انا اورنج کانتی در جنوب ایالت کالیفرنیا در جریان است.

هیئت منصفه دادگاه شهر سانتا آنا برای تصمیم گیری درباره گناهکار شناختن قاتل «شایان مزروعی» جوان ۲۲ ساله ایرانی آمریکایی که در شهر لاگونا نیگل اورنج کانتی به دست یک سفیدپوست نژادپرست آمریکایی به قتل رسیده است، روز سه شنبه ۲۴ اکتبر ماه جاری تشکیل جلسه داد. در این نشست، اعضای هیئت ژوری به تماشای فیلم های گرفته شده توسط دوربین‌های امنیتی یک رستوران – بار واقع در لاگونا نیگل نشستند که درگیری اولیه پیش از وقوع جنایت در آنجا رخ داده است.ماجرای قتل دانشجوی ایرانی توسط یک نژاد پرست آمریکایی
به گزارش وبگاه خبری ocweekly.com، در ماه سپتامبر گذشته، شایان مزروعی ابتدا در میکده Patsy"s Irish Pub توسط یک سفیدپوست نژادپرست مست مورد حمله و ضرب و شتم قرار می گیرد و سپس به ضرب چاقو به قتل می‌رسد. به گفته وکیل خانواده مزروعی، شهرزاد (مادر) و حمید (پدر)، پیش از آغاز درگیری، دوست دختر قاتل با پرتاب آب دهان به شایان مزروعی، دانشجوی رشته مهندسی، او را سه بار با لقب عرب تروریست مورد خطاب قرار می‌دهد که با واکنش مقتول روبرو شده و کار به درگیری کشیده و سپس قربانی توسط «کریگ تنبر» با ضربات چاقو به قتل می‌رسد. کریگ تنبر عضو یک باند تبهکار خیابانی به نام PEN1 (دشمن شماره یک مردم) است که دارای سابقه کیفری و زندان نیز است. قاتل و دوست دخترش دارای افکار نژادپرستانه هستند.
در پرونده قتل شایان مزروعی، صاحب رستوران و نیز مامور امنیتی (سکیوریتی) میکده بدلیل قصور از وظایف و عدم جلوگیری از بالا گرفتن درگیری منجر به جنایت، متهم هستند. دادگاه برای صدور رای نهایی طی چند روز آینده به جلسات خود ادامه خواهد داد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.