ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تهدید جانی یک قاضی آمریکایی / آیا تیم دونالد ترامپ پشت پرده این تهدیدهاست؟

تهدید جانی یک قاضی آمریکایی / آیا  تیم دونالد ترامپ پشت پرده این تهدیدهاست؟قاضی دادگاه پل منافارت، رئیس سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، گفته از افشای نام اعضای هیات منصفه معذور است چرا که نگران سلامت آنها است. قاضی این پرونده که اکنون منتظر نظر هیات‌منصفه است گفته خود او هم تهدید جانی دریافت کرده است.

قاضی تی‌اس الیس، که طی چند روز گذشته در دادگاه شهر الکساندریا در جنوب واشنگتن دی‌سی به پرونده آقای منافارت رسیدگی می‌کرد اکنون با شنیدن شکواییه و دفاعیه پایانی، از هیات‌منصفه خواسته نظر نهایی خود را درباره اتهام‌های آقای منافارت ایراد کنند.

گزارش شده هیات‌منصفه احتمالا تا روز دوشنبه رای خود را اعلام نخواهد کرد؛ آنها باید درباره اتهام‌های پولشویی، فرار مالیاتی و تخلفات بانکی آقای منافارت نظر دهند.

آقای منافارت که یکی از قدیمی‌ترین چهره‌های دنیای لابی‌گری و کارزارهای سیاسی در آمریکاست متهم است که بدون مطلع کردن اداره مالیات آمریکا، میلیون ها دلار درآمد خود از محل مشاوره انتخاباتی به سیاستمداران خارجی را به مدد ترفندهای پولشویی وارد کشورش کرده است.

آقای منافارت تمام اتهام‌های بانکی و مالیاتی را رد کرده و می گوید بی‌گناه است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، که از زمان طرح اتهام و بازداشت آقای منافارت بارها تلاش کرده با "کوتاه مدت" خواندن دوران فعالیت آقای منافارت در ستاد انتخاباتی‌اش، از این پرونده فاصله بگیرد امروز در پاسخ به خبرنگاران روند دادگاه آقای منافارت را "خیلی ناراحت‌کننده" خواند.

رسانه‌های آمریکا این سخنان آقای ترامپ و این که همواره از آقای منافارت به عنوان "یک آدم خوب" یاد کرده را مبنایی برای این گمانه زنی می‌دانند که حتی در صورت محکومیت پل منافارت در دادگاه، آقای ترامپ با استفاده از اختیارتش او را عفو خواهد کرد.

دادگاه فعلی آقای منافارت تنها به اتهام‌های مالی و مالیاتی او می‌پردازد که سال‌ها پیش از پیوستنش به ستاد انتخاباتی آقای ترامپ روی داده است. او قرار است به زودی در دادگاه دیگری در شهر واشنگتن حاضر شود تا به اتهام‌‎هایش در ارتباط با پرونده معروف ترامپ - روسیه پاسخ دهد. جایی که آقای منافارت باید به اتهام‌هایی چون تخلف در پنهان نگهداشتن فعالیت خود به عنوان یک لابی‌گر کشور بیگانه و ارتباط ادعایی او با کرملین و مقام‌های روسیه در خلال زمان کوتاه حضورش در ستاد انتخاباتی آقای ترامپ. تهدید جانی یک قاضی آمریکایی / آیا  تیم دونالد ترامپ پشت پرده این تهدیدهاست؟
اتهام های پل منافارت چیست؟

پل منافارت که دادگاه رسیدگی به بخشی از اتهام‌های او از دو هفته پیش شروع شد متهم است حدود ۳۰ میلیون دلار درآمد خارجی خود را بدون اطلاع به اداره مالیات وارد کشور کرده و تلاش کرده از طریق خرید مسکن و اقدامات دیگر این ملبغ را پولشویی کند.

او همچنین متهم است که بدون ثبت نام رسمی به عنوان لابی گر یک دولت خارجی، وارد کارزارهای انتخاباتی اوکراین شده است.

او علاوه بر اتهام پولشویی و لابی‌گری غیرقانونی به فرار مالیاتی هم متهم است که رسیدگی به پرونده مربوط به آن اکنون منظر رای هیات منصفه است.

اگرچه هیچ کدام از این اتهام‌ها به مدت کوتاه ریاست او بر ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ مرتبط نیست اما ناظران در واشنگتن می‌گویند بازرس ویژه رابرت مولر بنا دارد با تحت فشار گذاشتن پل منافارت او را وادار به همکاری با پرونده ترامپ- روسیه کند.

اگر آقای منافارت، ۶۹ ساله، در دادگاه‌های پیش رو مقصر شناخته شود ممکن است مابقی عمرش را در زندان سپری کند.

او که همان اوت ساتل ۲۰۱۶ و سه ماه قبل از روز رای‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری از ستاد دونالد ترامپ کنار گذاشته شده بود پاییز پارسال از سوی بازرس ویژه به دادگاه کشیده شده و از آن زمان با قید وثیقه در آزادی مشروط به سر می‌برد.

قاضی به او اجازه ترک شهر الکساندریا (در جنوب واشنگتن دی‌سی) را نداده بود و به او دستگاه ردیاب پلیس وصل شده بود.

پای او پس از آن به دادگاه باز شد که پلیس تابستان پارسال به طور ناگهانی صبح خیلی زود به خانه‌اش یورش برد و همه مدارک و رایانه‌های او را ضبط کرد.

اگرچه آقای ترامپ پس از اخراج پل منافارت از ستادش تلاش کرد از او فاصله بگیرد، اما بسیاری از ناظران انتخابات سال ۲۰۱۶ نقش پل منافارت و راجر استون، دیگر لابی‌گر قهار و نه چندان خوشنام واشنگتن را در پیروزی کارزار آقای ترامپ را بسیار تعیین‌کننده می‌دانند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.