ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

افشاگری تازه رئیس سابق پلیس فدرال : ترامپ دروغگوست!

افشاگری تازه رئیس سابق پلیس فدرال : ترامپ دروغگوست!جیمز کومی، رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی، در ادای توضیحاتی در کنگره آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به "دروغ‌گویی" متهم کرد.افشاگری تازه رئیس سابق پلیس فدرال : ترامپ دروغگوست!
آقای کومی گفت که آقای ترامپ پیوسته از او تعریف می‌کرد، و اخراج او برایش قابل درک نبود. رئیس سابق اف‌بی‌آی گفت دونالد ترامپ پس از اخراجش به او و اف‌بی‌آی افترا زده است.

او درباره اظهارات آقای ترامپ گفت: "آنها دروغ بودند، به همین سادگی."

دونالد ترامپ حدود یک ماه پیش جیمز کومی را به اتهام عملکرد نامطلوبش در رسیدگی به ماجرای جنجالی ایمیل‌های هیلاری کلینتون اخراج کرد.

دموکرات‌ها می گویند که دلیل اصلی اخراج کومی، اصرارش به ادامه تحقیقات درباره اتهام تعاملات سری ستاد انتخاباتی آقای ترامپ با روسیه بوده است.

جیمز کومی در پاسخ به این سوال که چرا تمام جلسات و مکالمات با آقای ترامپ را صورتجلسه کرده گفت که او در این ملاقات‌ها تنها بوده و نگران این بود که آقای ترامپ احتمالا درباره محتوای این نشست‌ها "دروغ " بگوید.

آقای کومی افزود که او می‌دانسته احتمالا روزی برای دفاع ا زخود و اف‌بی‌آی به این یادداشت‌ها نیاز خواهد داشت.

رئیس برکنار شده اف بی آی در جلسه امروز گفت دونالد ترامپ مستقیما از او درخواست نکرده بود تا تحقیقات درباره ادعای مربوط به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ را متوقف کند.

جیمز کومی همچنین گفت که او دریافت که آقای ترامپ درصدد است تا او را ترغیب کند تا تحقیق درباره مایکل فلین را متوقف کند، هرچند که مستقیما این درخواست را از او نکرد.

آقای کومی افزود که یکی از گفتگوهایش با رئیس جمهورآمریکا درباره مایکل فلین او را "متعجب" کرد.

ژنرال بازنشسته، مایکل فلین، در چند هفته نخست ریاست جمهوری دونالد ترامپ مشاور امنیت ملی او بود. پس از آنکه فاش شد آقای فلین درباره تحریم های آمریکا علیه روسیه با سفیر این کشور در واشنگتن صحبت کرده و اطلاعات نادرستی راجع به موضوع صحبت هایش به معاون آقای ترامپ داده از کار برکنار شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.