ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دختر ترامپ دستیار رئیس‌جمهور آمریکا شد!

دختر ترامپ دستیار رئیس‌جمهور آمریکا شد!کاخ سفید اعلام کرده است که ایوانکا ترامپ، دختر ارشد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به طور رسمی و به عنوان "دستیار" رئیس‌جمهور در دولت آن کشور خدمت خواهد کرد.
گزارش تصویری از خانواده دونالد ترامپ + عکس همسران و دختران ترامپ
تصاویر دختر مشهور دونالد ترامپ میلیاردر آمریکایی + همسر ایوانکا ترامپ
دختر زیبای ترامپ دستیار رئیس‌جمهور آمریکا شد!
براساس اعلام کاخ سفید، ایوانکا ترامپ در ازای فعالیتش، حقوقی دریافت نخواهد کرد.

ایوانکا ترامپ Ivanka Trump زادهٔ ۳۰ اکتبر ۱۹۸۱ تاجر، نویسنده و مانکن سابق آمریکایی است. او به عنوان معاون رئیس اجرایی در امور توسعه و اکتسابها در سازمان ترامپ، درگیر همهٔ جنبه‌های امور مستغلات و مدیرت هتل این شرکت است. او رئیس جواهرات ایوانکا ترامپ است. او دختر غول املاک و مستغلات دونالد ترامپ و مانکن سابق ایوانا ترامپ است.

ایوانکا در پی ازدواجش با جارد کوشنر، صاحب روزنامه نیویورک آبزرور، به یهودیت گروید و از او سه فرزند دارد. گفته می‌شود که ایوانکا دو بار در طول روز مراقبه (مدیتیشن) می‌کند.

از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، ایوانکا ترامپ در چندین دیدار رسمی دولتی حضور داشته که زمینه‌ساز انتقادها و طرح پرسش‌هایی درباره نقش او در دولت آمریکا شده است.

ایوانکا ترامپ ۳۵ ساله گفته است: از "نگرانی‌های عده‌ای درباره مشاوره‌ای که من در سطح روابط شخصی به رئیس‌جمهور می‌دهم، خبر دارم."

جرد کوشر، همسر ایوانکا ترامپ از مشاوران ارشد دونالد ترامپ است.

در بیانیه کاخ سفید، از این که "ایوانکا ترامپ تصمیم گرفته است که این قدم را در ایفای نقش بی‌نظیر خود به عنوان دختر رئیس‌جمهور بردارد" ابراز خشنودی شده است.

نزدیک به یک هفته پیش و بعد از آنکه گزارش شد که دفتری در بال غربی کاخ سفید به ایوانکا ترامپ داده خواهد شد، موج تازه‌ای از انتقادها درباره نقش او در هیات دولت آمریکا آغاز شد.

منتقدان گفتند که او باید نقشی رسمی داشته باشد تا ملزم به رعایت شاخص‌های اخلاقی و شفافیت کارکنان در دولت آمریکا باشد، از جمله قانونی که بر "تضاد منافع" متمرکز است.
دختر زیبای ترامپ دستیار رئیس‌جمهور آمریکا شد!
گفته شده است که حضور ایوانکا ترامپ در نشست‌های دولتی، به‌ویژه نشست‌های مربوط به تصمیمات اقتصادی، در تضاد با فعالیت‌های اقتصادی او است.

اما اکنون گزارش شده است که او گام‌های لازم را برای محدود کردن چنین مواردی برداشته است. از جمله اختیارات مربوط به مدیریت برند پوشاک خود را به رئیس شرکتش واگذار کرده است و از مقام ارشدی هم که در شرکت اقتصادی پدرش داشت، کنار رفته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.