ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رئیس سابق FBI : من را با ترامپ تنها نگذارید!

رئیس سابق FBI : من را با ترامپ تنها نگذارید!براساس گزارش رسانه‌های آمریکایی جیمز کومی، رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) از جف سشنز، وزیر دادگستری، خواسته بود که "او را با دونالد ترامپ تنها نگذارد".

آقای کومی را دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از کار برکنار کرده بود.

رسانه‌های آمریکایی در حالی این اظهارات را منتشر کرده‌اند که رئیس اخراج شده اف‌بی‌آی قرار است فردا پنجشنبه (۸ ژوئن/۱۸ خرداد) برای شهادت در مجلس سنای این کشور حاضر شود.

علت حضور آقای کومی در جلسه‌ علنی کمیته اطلاعاتی مجلس سنا صحبت درباره اتهام "دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی آمریکا" است.

انتظار می‌رود آقای کومی در جلسه فردا درباره این ادعا که آقای ترامپ از او خواسته بود تا درباره تماس‌های یکی از مشاورانش با مقامات روس تحقیق نکند هم صحبت کند.

دونالد ترامپ در دیدار با چند نفر از جمهوری‌خواهان آمریکایی گفته است: "برای او (جیمز کومی) آرزوی موفقیت می‌کنم."

جیمز کومی در حال تحقیق و تفحص از ادعای ارتباط میان ستاد انتخاباتی و حلقه نزدیک به آقای ترامپ و دولت روسیه بود که در ماه مه امسال با حکم شدیدالحنی توسط رئیس جمهوری آمریکا اخراج شد.

بنابر گزارش رسانه‌های آمریکایی، دونالد ترامپ در دیدار اخیرش با مقامات ارشد روسیه به آنها گفته بود که اخراج آقای کومی "فشارها را کاهش" داده است.

در گزارش‌های دیگری جف سشنز، وزیر دادگستری آمریکا پیشنهاد استعفا داده است که "این درخواست مورد موافقت آقای ترامپ قرار نگرفته است."

تنش بین دونالد ترامپ و جف سشنز زمانی بالا گرفت که دادستان کل آمریکا توانست خود را از اتهامات مربوط به تحقیقات مربوط به "پرونده روسیه" خلاص کند.

به گزارش روزنامه واشنگتن پست که ممکن است به افزایش تنش در کاخ سفید دامن بزند، دونالد ترامپ از دن کوتس، رئیس سازمان اطلاعات ملی آمریکا خواسته تا پلیس فدرال آمریکا را درباره دست کشیدن از تحقیقات مایکل فلین، مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ متقاعد کند

تحولات اخیر در حالی است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، اتهام دخالت در انتخابات آمریکا و داشتن اطلاعات سری و مخرب علیه دونالد ترامپ را "بی‌اساس" دانسته است.

آقای پوتین در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه ان‌بی‌سی آمریکا (دوشنبه پنجم ژوئن) واشنگتن را به دخالت در انتخابات سایر کشورها متهم کرده است.

او گفت: "انگشت خود را روی هر نقطه نقشه جهان بگذارید، در همه جا این گلایه را می شنوید که مقامات آمریکایی در روند انتخابات داخلی، مداخله می‌کنند."

آقای پوتین هفته پیش گفته بود شاید شهروندان خصوصی روسیه با "افکار میهن پرستانه" در حملات سایبری علیه حزب دمکرات دست داشته‌اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.