ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دفتر نظامی کاخ سفید در برج ترامپ راه اندازی می شود!

دفتر نظامی کاخ سفید در برج ترامپ راه اندازی می شود!وزرات دفاع ایالات متحده آمریکا اعلام کرده، در حال نهایی کردن قرارداد یک آپارتمان در برج تجاری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا واقع در نیویورک است. این آپارتمان در اختیار دفتر نظامی کاخ سفید قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع آمریکا با هدف حمایت از دونالد ترامپ، یک واحد آپارتمان در برج تجاری او در نیویورک اجاره کرده است. اگر چه این قرارداد سود مالی برای دونالد ترامپ و یا شرکت‌هایش نخواهد داشت، لیکن تجهیزاتی که در این آپارتمان کار گذاشته می‌شوند، وظیفه تسهیل فعالیت رئیس‌جمهوری آمریکا را بر عهده خواهند داشت.دفتر نظامی کاخ سفید در برج ترامپ راه اندازی می شود!
دفتر نظامی کاخ سفید که قرار است این آپارتمان را در اختیار بگیرد، وظیفه تامین امنیت رموز کاملا سری تسلیحات اتمی آمریکا است. این دفتر همچنین وظیفه توفیر تماس‌های امن رئیس‌جمهور، در هر نقطه‌ای را بر عهده دارد.

کاخ سفید هنوز اعلام نکرده آیا اقدام مشابهی برای اجاره آپارتمان در دیگر نقاطی که معمولا دونالد ترامپ به آنها در رفت و آمد است، را دارد یا خیر. دونالد ترامپ به طور مستمر به استراحتگاه پالم‌بیچ در ایالت فلوریدا و همچنین باشگاه ملی گلف ترامپ در ایالت نیوجرسی رفت و آمد دارد.

جیمز ماکسترافیک، یکی از مسئولان وزارت دفاع، در نامه‌ای به جاکی سپیر، سناتور دموکرات و عضو کمیسیون خدمات مسلح و اطلاعات اعلام کرد: «این آپارتمان مالک خصوصی دارد و گفتگوهای مرتبط با استئجار، تنها با نمایندگان مالک انجام شده است.»

این مقام وزارت دفاع توضیح داده است که دفتر نظامی کاخ سفید که یکی از ارگان‌های تابع وزارت دفاع ایالات متحده آمریکاست، خواستار صدور اجازه مجوز برای اجاره کردن این ملک در برج ترامپ و قرار دادن آن در اختیار افراد مسئول حمایت از رئیس‌جمهوری آمریکا در زمان حضور در مقر ویژه‌اش در این برج، شده است.

ماکسترافیک در نامه خود نوشته است: «از آنجا که برای اجاره کردن هر ملکی با مبلغ اجاره بیش از یک میلیون دلار، صدور اجازه از دفتر من ضروری است، پس از مشورت با دفتر نظامی کاخ سفید و دیگر مسئولان، موافقت خود را با این قرارداد اعلام می‌کنم.»

در نامه جیمز ماکسترافیک که در تاریخ 3 مارس نوشته شده، آمده است: «تا آنجا که ما می‌دانیم، در قبال اجاره دادن این ملک به دولت، هیچ‌گونه سودی عاید شخص رئیس‌جمهوری نخواهد شد.»
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.