ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تجاوز پدر مکزیکی به دختر خوانده 11 ساله‌اش، برای 19 سال!

تجاوز پدر مکزیکی به دختر خوانده 11 ساله‌اش، برای 19 سال!مردی در ایالت اوکلاهامای آمریکا که دو دهه اقدام به حبس دختر همسرش و تجاوز جنسی به او می‌کرد، سرانجام توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.

به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، برپایه اسناد ارائه شده به دادگاه، هنری میشل پییت Henri Michele Piette (62 ساله) متهم شده با زور با دختر بچه‌ای 11 ساله ازدواج و به مدت 19 سال او را حبس کرد.

فرزندان هنری از همسران دیگرش گفتند که در نتیجه این ازدواج که به گفته محققان، با استفاده از زور اقدام به رابطه جنسی با روزالین مگنیس کرد، دارای چند فرزند شد.

روزنامه محلی اوکلاهاما در این باره نوشت: «روزالین به طور مکرر در معرض تجاوز جنسی قرار گرفت. هنری چند بار هم او را با چاقو زخمی کرد و یا با دست و استفاده از ابزارهای مختلف خفه کرد تا جایی که بی‌هوش می‌شد. با استفاده از چوب بیس‌بال هم او را می‌زد. در همه این سال‌ها در خانه اسیر بود و نمی‌توانست خارج شود».تجاوز پدر مکزیکی به دختر خوانده 11 ساله‌اش، برای 19 سال!
تصویر : Rosalynn McGinnis

تاریخ ربودن

به گفته محققان، پسر بزرگ هنری در سال 1997، روزالین را از مدرسه‌اش ربود. این اقدام پس از آن صورت گرفت که مادر روزالین که آن هنگام همسر هنری بود، منزل را به بهانه بدرفتاری شوهرش، ترک کرده بود.

پس از آن روزالین به عنوان همسر جدید هنری به دیگر فرزندانش معرفی شد در حالی که تنها 11 سال سن داشت.

هنری ابتدا روزالین را به جای جای ایالات متحده منتقل می‌کرد و در نهایت او را به مکزیک برد.

فرار از اسارت به همراه فرزندان

ژوئیه 2016 روزالین 33 ساله توانست از یکی از روستاهای مکزیک به همراه 8 تن از 9 فرزندش فرار کند. او در این روستا در یک چادر زندگی می‌کرد.

روزالین به سفارت ایالات متحده رفت و با کمک سفارت توانست به همراه فرزندانش، به آمریکا باز گردد.

روزالین در مصاحبه با مجله «پیبول» گفت: «می‌دانستم اگر از آن‌جا خارج نشوم یا دیوانه خواهم شد یا به زودی خواهم مرد. همچنین تصمیم گرفتم فرزندانم را هیچ گاه رها نکنم».

او افزود: «هنگامی که توانستم با مرکز ملی کودکان ربوده شده و قربانی تماس بگیرم، احساس آسایش روانی کردم چون می‌توانستم کسی را در جریان حقیقت قرار دهم».

او گفت: «همچمنان می‌ترسیدم اما برای من بسیار خوب بود که دیگر مجبور به دروغ گفتن نبودم».

روزنامه محلی اوکلاهاما نوشت که یکی از فرزندان روزالین از قبل فرار کرده بود اما پس از فرار مادرش، اکنون در کنار هم هستند.

دادگاه هنری را به تجاوز جنسی درجه یک و آزار و اذیت بدنی کودک متهم کرده است.

تهدیدهای هنری

برپایه اسناد دادگاه، هنگام فرار روزالین، هنری در مکزیک زندگی می‌کرد. او مدت زمانی طولانی در مکزیک یا آمریکای مرکزی اقامت داشت و روابط نزدیکی با سازمان‌های جنایتکار در مکزیک دارد؛ مساله‌ای که به او کمک کرد مدت‌های طولانی از مجازات در امان باشد.

هفته دوم سپتامبر 2016، هنری با افرادی که به روزالین در فرار کمک کرده بودند، تماس گرفت و آن‌ها را تهدید کرد. او اما در نهایت دستگیر شد و به گفته مقامات دستگاه قضائی آمریکا، قرار است سه‌‎شنبه هفته آینده در دادگاه حاضر شود.
تجاوز پدر مکزیکی به دختر خوانده 11 ساله‌اش، برای 19 سال!
مرد رباینده و همسر سابقش (مادر قربانی)
تجاوز پدر مکزیکی به دختر خوانده 11 ساله‌اش، برای 19 سال!
روزالین به همراه فرزندانش
تجاوز پدر مکزیکی به دختر خوانده 11 ساله‌اش، برای 19 سال!
روزالین در کودکی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.