ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

وحشت مردم از ورود یک جوان تا دندان مسلح به فروشگاه والمارت!

وحشت مردم از ورود یک جوان تا دندان مسلح به فروشگاه والمارت!یک مرد جوان مسلح به اسلحه خودکار و جلیقه ضد گلوله که با ورود یک فروشگاه والمارت در میزوری آمریکا موجب ایجاد وحشت و هراس عمومی شده بود به پلیس گفت که برای امتحان کردن حق حمل اسلحه در مکان‌های عمومی دست به این کار زده است.

دیمتری آندرچنکو، تنها چند روز پس از حادثه تیراندازی در یکی دیگر از فروشگاههای والمارت با چندین سلاح اتوماتیک وارد یکی دیگر از شعبات این فروشگاه شد.

این جوان ۲۰ ساله پس از بازداشت به پلیس گفت: "من می‌خواستم ببینم که آیا فروشگاه والمارت به حق قانونی حمل سلاح که در قانون اساسی آمده احترام می‌گذارد یا نه".

وی به انجام تهدیدات تروریستی از سوی دادستانی شهر متهم شده است.

دادستان شهرستان گرین در اطلاعیه‌اش آورده: "اگر وی مجرم شناخته شود، ممکن است به تحمل ۴ سال زندان و جریمه نقدی ۱۰ هزار دلاری محکوم شود".

دو روز پیش (۹ اوت)، آقای آندرچنکو در حالیکه از خودش فیلمبرداری می‌کرد با اسلحه اتوماتیک و کلت کمریا با خشاب پر و آماده شلیک بود و جلیقه ضدگلوله برتن وارد فروشگاه والمارت می‌شود.وحشت مردم از ورود یک جوان تا دندان مسلح به فروشگاه والمارت!
آقای آندرچنکو بعدا به پلیس گفت که توقع واکنشی اینچنین از سوی مردم را نداشته است.

بنابر گزارش پلیس این جوان پس از دستگیری گفته است: "اگر چنین اتفاقی در مثلا نیویورک یا کالیفرنیا می‌افتاد مردم باید وحشت زده می‌شدند، نه در میزوری".

چند روز قبل از این عمل آقای آندرچنکو، فرد مسلحی که وارد یک فروشگاه والمارت در ال‌پاسو شده بود، ۲۰ نفر را با سلاح اتوماتیک‌اش کشت.

در بیانیه اداره پلیس میزوری از قول آنجلیس، همسر این فرد آمده که به او گفته بود: "این یک عمل هوشمندانه نیست و مردم با توجه به اتفاقات اخیر، حرکت او را جدی تلقی می‌کنند".

همسر آقای آندرچنکو در ادامه گفته است: "که او فقط یک پسر بچه نابالغ است".

خواهر این جوان بیست ساله هم به پلیس گفته است که دربرابر درخواست برادرش حاضر نشده بود که از برادرش حین انجام این عمل فیلمبرداری کند و به برادرش گفته بود که "این یک ایده نامناسب است".

آقای آندرچنکو به پلیس گفته که فقط می‌خواسته خریدهای عادی خانه را انجام بدهد و ببینید که آیا کسی جلوی او را می‌گیرد یا خیر.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.