ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

موج شگفت انگیز حمایت از مسلمانان در نیوزیلند

موج شگفت انگیز حمایت از مسلمانان در نیوزیلنددولت نیوزیلند برای گرامیداشت یاد کشته‌شدگان در حمله کرایست‌چرچ اذان روز جمعه را به صورت زنده پخش می‌کند. جاسیندا آردرن، نخست‌وزیر نیوزیلند همراه با تدابیر شدید امنیتی در مراسم یادبود هفتمین روز قربانیان این حمله در مسجد النور شرکت خواهد کرد.

این مسجد یکی از دو عبادتگاهی است که جمعه پیش هدف حمله مسلحانه قرار گرفت. بعد از این مراسم و دو دقیقه سکوت، خاکسپاری انجام خواهد شد.موج شگفت انگیز حمایت از مسلمانان در نیوزیلند
۵۰ نفر در حملات روز جمعه گذشته در کرایست چرچ کشته شدند. برنتون ترانت، شهروند استرالیایی که خود را یک برتری‌طلب نژاد سفید می‌داند تا کنون به یک فقره قتل متهم شده و انتظار می‌رود اتهامات بیشتری را نیز دریافت کند.

خانم آردرن روز پنجشنبه اعلام کرد تمام انواع تسلیحات نیمه اتوماتیک را ممنوع خواهد کرد. انتظار می‌رود روز جمعه هزاران نفر در پارک هگلی، در نزدیکی مسجد النور گردهم بیایند و یاد قربانیان را در "روز ملی تامل" گرامی‌ بدارند.

قرارا است اذان ظهر در ساعت ۱.۳۰ بعدازظهر به وقت محلی زنده از رادیو و تلویزیون ملی پخش شود و در پی آن دو دقیقه سکوت برگزار می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.