ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برنامه شرکت آلمانی فولکس‌واگن برای تولید انبوه خودروهای ارزان قیمت

برنامه شرکت آلمانی فولکس‌واگن برای تولید انبوه خودروهای ارزان قیمتفولکس‌واگن اعلام کرده است سرمایه‌گذاری برای ساخت خودروهای الکتریکی و خودران را بیش از بیست درصد افزایش خواهد داد و تا پنج سال آینده پنجاه میلیارد دلار برای این کار هزینه می‌کند.

این شرکت همچنین اعلام کرد ماشین‌های الکتریکی خود را بسیار ارزان‌تر از رقیبان و با قیمتی معادل یک فولکس‌واگن گلف دیزل (23 هزار دلار /1,541,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ) به بازار عرضه خواهد کرد.

فولکس‌واگن ماشین‌های الکتریکی خود را بر روی پلتفرمی به نام MEB می‌سازد. اولین محصولی که بر روی این پلتفرم ساخته خواهد شد، یک هچ‌بک به نام آی‌دی‌ نئو است که قرار است سال آینده به بازار عرضه شود. فولکس‌واگن می‌گوید در چند سال آینده تا ۱۵ میلیون خودروی الکتریکی را با این پلتفرم به بازار عرضه خواهد کرد.

به گفته شرکت آلمانی سه کارخانه فولکس‌واگن در آلمان تغییر کاربری داده خواهد شد تا ظرفیت برای تولید خودروهای الکتریکی فراهم شود. فولکس‌واگن همچنین می‌گوید برای کاهش هزینه‌ها به دنبال شراکت با خودروسازان دیگر هم خواهد بود.

فورد یکی از شرکت‌هایی که می‌خواهد از پلتفرم MEB برای ساخت خودروهای الکتریکی استفاده کند. مذاکرات دو شرکت برای پروژه مشترک ساخت وانت برای فولکس‌واگن چند ماه است در جریان است و هر دو کارخانه تایید کرده‌اند که درباره پروژه‌های دیگر هم گفتگو می‌کنند. نتیجه این گفت‌وگو‌ها تا دو ماه دیگر مشخص خواهد شد.
آلبوم عکس
2019 VOLKSWAGEN GOLF PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس فولکس واگن گلف 2019 #8
آلبوم عکس فولکس واگن گلف 2019 #7
آلبوم عکس فولکس واگن گلف 2019 #6
آلبوم عکس فولکس واگن گلف 2019 #5
آلبوم عکس فولکس واگن گلف 2019 #4
آلبوم عکس فولکس واگن گلف 2019 #3
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.