ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

تصاویر خودروهای ویژه ترامپ را تماشا کنید

تصاویر خودروهای ویژه ترامپ را تماشا کنیدسفر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به آسیا اولین سفر او به این منطقه و طولانی‌ترین سفر یک رییس جمهوری آمریکا از سال 1992 به شمار می‌آید.

در این سفر کاروان خودروها ترامپ را همراهی می‌کند، اما خودرو ویژه ریاست جمهوری هم در این سفر همراه او است. این خودرو که اصطلاحا به آن «جانور» می‌گویند از فرمانده نیروهای مسلح آمریکا کاملا حراست می‌کند.

یک مامور امنیتی روز شنبه در تویتر نوشت: «در حالی‌که رییس جمهوری به آسیا سفر می‌کند، ما نمی‌توانیم جانور را جا بگذاریم».
trump asia cars
به نوشته سایت «Businessinsider»، ریاست جمهوری آمریکا چندین خودروی ویژه دارد که 2 خودرو از این مجموع، در هر سفر ریاست جمهوری را همراهی می‌کند. دیگر خودروها در زیرزمین ستاد امنیتی تحت نظارت 24 ساعته قرار دارد. کاروان خودروهای ریاست جمهوری آمریکا می‌تواند 45 خودرو و از جمله یک خودروی «بدلی» باشد.

خودرویی که باراک اوباما، ریاست جمهوری پیشین آمریکا استفاده می‌کرد ساخت سال 2013 شرکت شورولت، با یک موتور 8 سیلندر و مصرف 4 لیتر بنزین برای هر 6 کیلومتر بود.
trump asia cars
این دژ متحرک مجهز به ورقه‌های فولادی، آلومینیومی، تیانیوم و سرامیک است و باک بنزین آن هم از ورقه مخصوص ساخته شده که ضد گلوله است. اتاق این خودرو کاملا ایزوله است، تایر‌های آن پنچر نمی‌شود و رینگ فولادی آن حتی بدون تایر قادر به حرکت است.

وزن این خودرو محرمانه است و شیشه پنجره آن 5/12 سانت ضخامت دارد و سنگینی در آن به اندازه در یک جت بوئینگ 757 است.

یک کارشناس در مورد این خودرو گفت: «این خودرو ساخت کادیلاک است، اما در واقع یک کامیون است که به شکل خودرو لیموزین ساخته شده و به همان صورت هم رانده می‌شود. هزینه ساخت آن 16 میلیون دلار /1,072,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است».
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.