ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اعتراض یک مرد آمریکایی به اسپانیایی زبان ها، جنجال رسانه ای به پا کرد

اعتراض یک مرد آمریکایی به اسپانیایی زبان ها، جنجال رسانه ای به پا کردفیلمی از یک مرد آمریکایی منتشر شده که در رستورانی در شهر نیویورک به اسپانیایی حرف زدن کارکنان و مشتریان معترض است و تهدید می‌کند آنها را به مقام‌های مهاجرتی فدرال لو خواهد داد. مخالفان برخوردهایی از این دست، رئیس جمهوری آمریکا را مقصر می‌دانند.

مردی که در این فیلم است، رو به مدیر رستوران با شکایت می‌گوید که کارکنان بین خودشان و با مشتریانی که پیش از او در صف بودند به اسپانیایی صحبت می‌کردند. او در فیلم در حالی دیده می‌شود که فریاد می‌زند چون در کشور آمریکا هستند باید همه انگلیسی صحبت کنند.

در آمریکا "زبان رسمی" وجود ندارد. انگلیسی و بعد از آن اسپانیایی زبان‌هایی هستند که بیشتر مردم به آنها تکلم می‌کنند.

مردی که در این فیلم مشغول تحقیر کارگران رستوران است، تهدید می‌کند که به مقام‌های اداره مهاجرت تلفن می‌کند تا بیایند و مدارک کارکنان رستوران را بررسی کنند. او می‌گفت حتما مهاجران غیرقانونی در میان کارکنان این رستوران وجود دارد.

او امیدوار است که مقام‌های مسئول بیایند و مهاجران غیرقانونی را از کشور "پرت کنند بیرون."اعتراض یک مرد آمریکایی به اسپانیایی زبان ها، جنجال رسانه ای به پا کرد
یکی از سخنگویان پلیس مهاجرت و گمرکات آمریکا، آیس، در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز گفته که شماره تماس اطلاعاتی مورد نظر فقط برای گزارش فعالیت‌های مجرمانه ای است که پایه درستی دارند.

چراغ سبز ترامپ

شهرداری نیویورک می‌گوید که مردم این شهر به بیش از دویست زبان مختلف حرف می‌زنند و بنا به قوانین شهری خدمات تمام سازمان‌ها و موسسات شهری باید به ده زبانی که بیشتر در شهر صحبت می‌شود، ترجمه شود.
منبع : BBC - cnn.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.