ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لغو صدور ویزای E1 و E2 آمریکا برای ایرانی ها + جزئیات

لغو صدور ویزای E1 و E2 آمریکا برای ایرانی ها + جزئیاتبنا بر تصمیم جدید دولت آمریکا، اتباع ایران دیگر مجاز به دریافت ویزای تجارت و سرمایه گذاری در ایالات متحده نخواهند بود.

اداره تابعیت و مهاجرت ایالات متحده امروز چهارشنبه ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) اعلام کرد که از این پس، ویزاهای E-1 و E-2 که مخصوص سرمایه گذاران و تجار هستند برای ایرانی ها صادر نمی شوند.

این اداره در بیانیه ای که به همین مناسبت منتشر کرده، دلیل تصمیم جدید را پایان عهدنامه مودت ایران و آمریکا در ۳ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۱ مهر ۱۳۹۷) دانسته است.

اشاره بیانیه، به اعلام ۳ اکتبر ۲۰۱۸ مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکاست که گفت این کشور از عهدنامه مودت ایران و ایالات متحده که بیش از ۶۰ سال پیش امضا شده بود، خارج می‌شود. آقای پومپئو افزود این تصمیمی است که ۳۹ سال (از زمان اشغال سفارت آمریکا در تهران) به تعویق افتاده بود.

برخی وکلای مهاجرت می گویند که مقررات تازه عملا بخشی از مقررات منع سفر بود که شامل شهروندان ایران می شد.

به گفته آنها برخی دانشجویان ایرانی بعد از فارغ التحصیلی و درحالی که هنوز استخدام نشده اند سعی می کنند با استفاده از این نوع ویزا در آمریکا بمانند که دیگر قادر به این کار نخواهند بود.

اداره تابعیت و مهاجرت ایالات متحده اعلام کرده که مبنای صدور ویزاهای E-1 و E-2، معاهده های مرتبط با تجارت و سرمایه گذاری میان آمریکا و کشورهای دیگر، یا وجود قوانین خاص در آنها در ارتباط با شهروندان دو کشور است. شرایطی که در غیاب عهدنامه مودت ایران و آمریکا، دیگر وجود ندارند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.