ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

همه چیز درباره شغل رانندگی کامیون / از سختی های کار تا درآمد ماهیانه

همه چیز درباره شغل رانندگی کامیون / از سختی های کار تا درآمد ماهیانهدرآمد رانندگان کامیون در ایران به شرایط مختلفی بستگی دارد. برخی از عوامل موثر بر درآمد رانندگان کامیون عبارتند از:

مالکیت یا عدم مالکیت کامیون: اگر راننده مالک کامیون باشد، درآمد بیشتری خواهد داشت اما هزینه‌های تعمیر و نگهداری را هم باید بپردازد. اگر راننده فقط حقوقی کامیون باشد، درآمد کمتری خواهد داشت اما هزینه‌های کمتری را هم باید بپردازد.

تعداد و مسافت سفرها: اگر راننده بیشتر و بهتر کار کند، طبیعتاً درآمد بیشتری خواهد داشت. اما باید توجه داشت که کار بیشتر، خستگی و خطر بیشتری را هم به همراه دارد.

نوع و وزن بار: اگر راننده بارهای سنگین و حساس را حمل کند، کرایه بیشتری خواهد گرفت. اما باید توجه داشت که بارهای سنگین و حساس، مسئولیت و مهارت بیشتری را هم می‌طلبند.

درآمد راننده کامیون ماهیانه چقدر است؟

بر اساس اطلاعاتی که از جستجوی وب به دست آوردم، میانگین درآمد رانندگان کامیون در ایران در سال ۲۰۲۳ به شرح زیر است:

در صورتی که راننده و مالک کامیون باشید، میانگین درآمد ماهانه شما حدود ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

اما در صورتی که فقط راننده کامیون هستید و مالک کامیون نیستید، میانگین درآمد ماهانه شما حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان خواهد بود.

درآمد راننده کامیون در آمریکا

طبق آماری که وب سایت indeed.com سالانه منتشر می کند درآمد سالیانه راننده کامیون در آمریکا از حداقل 14,000 دلار /938,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تا 153,000 دلار /10,251,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است که معدل آن حدود سالی 62,324 دلار /4,175,708,000 تومان (قیمت تبدیل شده) می باشد.

در بیشتر کشورها رانندگان کامیونها باید گواهینامه مخصوص که در ایران به پایه یک موسوم است داشته باشند . علاوه بر این باید به برخی از کلیات مربوط به تعمیرات و اصول مکانیک خودروها آشنائی داشته باشند . هرچند برای اخذ این نوع گواهینامه و اشتغال به عنوان راننده کامیون جنسیت مطرح نیست اما به دلیل سختی های خاص این شغل و زمان زیاد کار و همچنین دوری از خانه و خانواده اکثراً رانندگان کامیونها مردان هستند .

رانندگان کامیون اجناس و بارها را از جایی به جای دیگر حمل می کنند. این شغل علیرغم داشتن مشکلاتی مانند سختی کار، حوادث جاده‌ای و سرما و گرما از مشاغل سخت به حساب نمی‌آید و همچنین علاقه مندانی نیز دارد.

البته همه در این شغل از‌‌ همان ابتدا راننده نمی‌شوند، اول شاگرد شوفری را تجربه می‌کنند و بسته به پارامترهای مختلف از جمله اینکه خودشان صاحب کامیون هستند یا برای صاحب کامیون کار می کنند، چه کامیون و با چه ظرفیتی در اختیار دارند، شخصی کار می کنند یا برای شرکت یا سازمان خاصی و .... درآمدشان هم متفاوت است.

راننده کامیون در هفته باید مقدار ساعات معینی را کار کند. البته اغلب به صورت نامنظم و در بسیاری مواقع در شب ها رانندگی می کنند. رانندگان بین شهری معمولا روزهای زیادی را از خانه دور هستند. آنها باید بتوانند در شب ها و هر نوع آب و هوایی رانندگی کنند.

راننده کامیون با کار خود ارزش زیادی را برای اقتصاد کشور ایجاد می کند. او مواد اولیه را از مراکز تولید و تهیه به کارخانجات تولید حمل کرده و سپس محصولات تولیدی کارخانجات را از محل کارخانه به بازار مصرف و یا عمده فروشی ها حمل می کند.
همه چیز درباره شغل کامیون داری / از سختی های کار تا درآمد ماهیانه
اما این شغل در سال 94 چقدر درآمد داشت؟

با جستجو در محتوای اینترنت می توان به اطلاعات مفیدی در این باره دست یافت، مثلا در سال 1394 داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر قیمت سوخت واقعی شود درآمد متناسب با آن افزایش پیدا می‌کند و می تواند به جای 12 تا 13 میلیون تومان، ماهانه 20 میلیون تومان درآمد به دست آورد بعد 8 تا 9 میلیون اجاره یا پرداخت قسط را بهتر می‌تواند بپردازد.

این سخنان اعتراض شدید راننده های کامیون را در پی داشت، در ادامه بخشی از این نظرات و سختی کار این شغل را مطالعه فرمایید :

#1
همش دروغه ١٢-١٣ ميليون كجا بود من خودم تريلي دارم به والله تو خرج مونديم نميدونيم چه خاكي بگيريم سرمون كسي هم ماشينمون رو نميخره

#2
آقای وزیر شما اول برا کامیونا بار جور کن
طرف هنر کنه ماهی4-5 بار بهش بخوره
خدایی من موندم این نظرات فضایی رو از کجا میدن
قیمت نان آزاد شد،بیشتر نانواییها الان آزاد پز شدن
نان شد 2 برابر آرد شد 4 برابر
الان برید از نانوالها بپرسید شرافتا کدومشون از آزاد پزی راضی هستن

#3

این قشر زحمت کش که همیشه با این وضع جاده ها در آستانه مرگ هستند و با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و ماهها دور از خانواده می باشند راننده از مرند رفته بندر عباس یک ماه یک ماه نمیاد خونش تا بتونه اقساط ماشین و خرج خونش رو دربیاره ؛چرا تهمت می زنید؟این راننده ها هستند که مایحتاج اولیه زندگی ما را از بندر ها به شهرها می آرند به خدا انصاف نیست اینطوری قضاوت کنید.مگه چند درصد از کامیون داران قاچاقچی هستند ؟قاپچاق در اسکله ها صورت می گیرد نه در کامیون ها توسط کامیونداران.یکی به داد این قشر پر زحمت جامعه برسه اینها سربازان گم نامی هستند که نام اینها در هیچ دفتر و دستکی ثبت نیست که فقط برای در اوردن نان حلال افتادند به جان جاده ها؛اینها را درک کنیم.

#4
آقا با این وضع کار خرید کامیون اصصصصصصصصصصلا به صرفه نیست.
صبر کن شاید فرجی بشه.
210 ملیون یک کمپرسی بنز 10 چرخ خریدم شریکی. شبانه روزی کار کنم ماهی 3.5 درمیاد (البته زمانی که کار خوب بود 7-8 تومن میشد که ما اون زمان کامیون نداشتیم!) خووب شما با احتساب سود بانکی 22 درصد که الان یعضی بانکا میدن حساب کن میشه ماهی 3.850. تازه مخارج دیگه لاستیک جفتی 2 تومن. تعمیر موتور هر 5 سال 12 تومن و .......

#5
ماشین داری دیگه مرده خدا بیامرزدش،صدای دوهول از راه دور خوشه ،،تمام بدبختی و فشار رو باید ماشیندار تحمل کنه مگه چه گناهی کرده اخه،شبانه روز تو جاده برا یه لقمه نون به قیمت گزاف ،مگه هفته چند روزه که از چهارشنبه شرق تهران تریلی ممنوع میشه بخوابی که میخوان مسافرا برن شمال ، بابا مگه ما چه گناهی کردیم راننده شدیم ،با این وضع گرونی،فوق خسته شدیم دیگه بسه تو رو خدا بسه.شما برید منشا قاچاق سوخت گازوییل رو پیدا کنید چرا گازوییل رو گرون کنید.

#6
سلام و خسته نباشین به رانندگان.میخواستم به رانندگانی که بار نمیخوره به دلیل شرایط بد یه کار پیشنهاد کنم.یه سالن اجاره کنین ۴۰۰ متری و ۵ تا دستگاه جوجه کشیم بخرین توش تخم شترمرغ بذارین و هر۲۵ روز حدود ۲۰۰ تا جوجه میدن هرجوجرو ۲۵۰ هزارتومن میخرن هر شترمرغ بالغم بین ۲تا چهار میلیون انشاالله جوتب میگیرین.یاعلی

#7
سلام.کسی که قراره همسر آیندم بشه از روی ناچاری و نبود شغل مجبوره که شغل پدرش یعنی رانندگی کامیون رو انتخاب کنه...منم مخالفم چون واقعا نمی دونم در آینده می تونم با شغلش کنار بیام یانه.با تنهایی،خطراتی که داره یا اصلا اینکه خانوادم شرایط کاری نامزدم رو قبول می کنن یا نه...ولی با این همه به همه رانندگان عزیز خسته نباشید میگم

#8
با سلام حضور تک تک عزیزانم بنده 10سال است راننده کامیون هستم، عزیزانی که علاقه مند به شغل رانندگی هستید برادر گرامی نا ایمن بودن جاده های ایران با اغلب رانندگان معتاد و متوهن وکامیونهای فاقد استاندارد و مامورین جلاد راهنمایی رانندگی و فقدان قانون کامل برای دفاع از حقوق شخص راننده و نبود در آمد کافی بهترین شغل برای ختم ادامه حیات و ارایه خوانواده ای اواره به جامعه هست.

#9
با سلام .من همسر راننده ی تریلی کفی هستم پیشنهاد میکنم این شغل را انتخاب نکنید چون برای راننده ی تریلی در ایران هیچ ارزشی قائل نمیشوند.شما اگر یک تریلی 500 میلیونی هم داشته باشید و سند ماشین را به بانک ببرید 1000 تومن به شما وام نمیدهند میگویند این سند اصلا ارزشی ندارد اما شما اگر یک خانه 30 متری هم داشته باشید و به بانک بروید با همین سند میتوانید 5 میلیون تومان وام تعمیرات بگیرید .خیلی سختی کار داره .اگر بار باشد که نیست در ماه 4 بار به شما تعلق میگیرد این 4 بار رو شما تقسیم بکنید مثلا تهران 250 هزار تومان.4 تا 250 تومان 1 میلیون تومان /پول بار نامه/پول روغن/بیمه ماشین/بیمه شخص ثالث/بیمه بدنه خودرو/پول لاستیک (هر جفت 5 میلیون)/پول خورد و خوراک راننده/کرایه خونه/پول آب برق گاز تلفن/خرجی خونه.بخدا آدم اگه کارمند باشه بهتره. این همه سرمایه میزاری ماهی شاید 1 میلیون تومان هم دستتون رو نگیره وضع بار در ایران به شدت وخیم است.به علت اینکه اصلا برای راننده های تریلی بار نیست.بخدا دروغ نمی گویم.میتونید 1 سر برید پایانه ها سوال کنید ببینید برای 1 سرویس بار چند روز باید منتظر بمونید .قدیم ها حالا اینطوری نبود کامیون کم بود در نتیجه بار زیاد اما حالا که همه چیز ما از چین وارد میشه تمام شرکت ها تعطیل شدن کاگرا بیکار تولید ما کم شده عرضه و تقاضا هم کم شده به همین علت راننده های تریلی هم بدبخت و بیکار شدن اونقدر هم صرف نمیکنه. چون استعلاک ماشین هم زیاد است که بار بزنید برید جنوب یا راه های دور چون خرج ماشین خیلی زیاد میشه.برای همین من توصیه میکنم اصلن وارد این شغل نشید بخدا بدبخت ترین آدما راننده های تریلی ها هستن که هیچکی هیچ ارزشی براشون قائل نمیشه.در تابستان ها شب ها باید رانندگی کنید چون روز آنقدر هوا گرمه زود لاستیک هارو از دست میدید و هی باید هزینه کنید و شب رانندگی کردن خیلی خطرناکه پس عمرتون رو برای این شغل هدر ندید .همسر من الان 20 ساله که راننده تریلیه سختی کار نداره 10 سال هم باید کار بکنه تا بازنشسته بشه اگر این رو نوشتم بخاطر اینکه میخوام شما هم مثل همسر من عذاب نکشید ایشالاه خداوند پشت و پناه همه ی راننده های تریلی باشه و سایشون سر خانواده هاشون باشه که خیلی عزیز و زحمت کشند.(لطفا نظر من رو تایید کنید تا همه ببینن) موفق باشید

#10
حضرات عشق ماشین و عشق بیابون که شب و روز خواب ندارن واسه پایه یک و بیابون رفتن عرض کنم که من پایه یک و کلیه مدارکم رو مانی واگذار میکنم و اظهار ندامت و پشیمانی و از روی زن و بچم اظهار شرمساری میکنم چون جز فلاکت و نکبت هیچی نصیبم نشد.... ذوق نکنید ایشالا میرید و ملاحظه میکنید که گدایی کنار خیابون شرف داره به شوفری مسخره بیابون
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
تازه‌ها
اجاره هیلتی، راه حلی مقرون به صرفه و ایده‌آل برای پروژه‌های شما
ارزان ترین دوچرخه ۲۶ بازار (لیست قیمت جدید)
مقایسه ساید بای ساید اسنوا با ایکس ویژن (کدام یخچال بهتر است؟)
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
بهترین ساعت اتوماتیک، رقابت بین 7 ساعت شگفت انگیز
در انتخاب بهترین تشویقی گربه به چه مواردی توجه کنیم
مقایسه گوشی a54 با a34 (کدام گوشی بهتر است؟)
اندروید باکس چیست و چه مزایایی دارد؟ (راهنمای خرید اندروید باکس)
بهترین پاوربانک 1403 (معرفی 10 مدل پرفروش)
شاهد کاغذی
بنیامین - چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
باسلام خدمت همه رانندگان از نظر من اول آدم باید به این کار علاقه داشته باشه و از نظر من کشنده نخرید چون دنگ و فنگش زیاده یه کامیون شیش چرخ ده چرخ اینا خوبه و استهلاکش هم کمه ‌. من خودم عموم یه کاویان 219داشت قسطشو داد که هیچ همه کار هم کرد و الان موفقه
محمد رضا - دوشنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
عشق فقط بنز باری جفت سوال مهم ؛ کدام بانک 3 میلیار وام می دهد من برم و بگیرم و بنز جفت بخرم؟
- یکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱
اونایی که فکر میکنن راننده ها دارن دروغ میگن واین کار میصرفه معتل نکنید بخرید تاببینید کی دروغ میگه
اسماعیل - جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
ما یاد گرفتیم فقط غرغر کنیم هر کاری سختی خودش رو داره شما اگر وضع مالیت خوب باشه بخوری بخوابی بعد از یک مدت دیوانه میشی
رهنما - چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
درود بر انسانهای بامرام و باشرف و درتلاش و در حرکت. واقعا نظراتون جالب بود، بنده که خیلی آموختم و استفاده کردم.ممنونم از همه بزرگواران. اما بعضی از عزیزان که میخوان بدونن این شغل چجوریه آیا خوبه یا بده؟ من حرفم با این عزیزان هس، اولا روزی دست خداست و خدام میگه روزی شما توی آسموناس رو زمین دنبالش نگرد! درسته انتخاب نوع شغل و کاسبی هم مهمه و تاثیر گذار اما نه دیگه در حد! بنظر شغل رانندگی یا هر شغل دیگه نیست ک درآمد ما رو تعیین میکنه! حالا یا این شغل ،یا هر شغل دیگه! آخه رانندگی که یه شغل فقط! و از خودش هیچ اختیاری که نداره! که خوب باشه یا بد! درآمد بالا بده یا نه بخواد شغل کم درآمدی باشه! برا اون یکی خوب باشه برا این یکی بد باشه ! این ماییم که اختیار داریم! مائیم که تعیین میکنیم این شغل یا هر شغلی با زندگی من چکار بکنه،؟ باعث پیشرفتم بششه یا باعث سقوطم. و چه بخوایم، چه نخوایم چه باور داشته باشیم چه نه، روزی ما،فقط به شغل نیست، روزی از توو زمین در نمیاد! پس بهتره روی زمین و لابه لای این شغل، اون شغل دنبالش نباشیم که وقت تلف میشه، انرژی هدر میره،در عوض هیچ چیزی بدست نمیاد فقط وسواس کاری بیشتر میشه و خسارتهایی که از شغل عوض کردن های بیجا و بیمورد میبینیم.آخرشم ورشکست میشه آدم. این همه حرف زدم که بگم: هر شغلی که علاقه ای بهش داشته باشی خوبه، علی یارت، برو تو دلش باقیه اش دیگه به ما ربطی نداره اونی که باید روزی رو بده شک نکن تو کارش کم نمیذاره یه جو کم بهت نمیده! کافیه که اون قوانین و حرمتا رو حفظ کنی ، خودت زندگی کنی بذاری دیگرانم زندگی کنن، با رعایت قوانین هیچ چی هم نداشته باشیم به همه چیز میرسیم
علی ....... - چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یه پسر ۱۳ ساله هستم خیلی به ماشین سنگین علاقه دارم گفتم چطوره ادم کشنده پلاک گرجی بخره بره کشورهای دیگه کار کنه ترو خدا راهنمایی کنید ممنون
حسینی - جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰
درس خواندن برای افرادی که در قشر متوسط و ضعیف هستن و هیچ آشنا و پارتی ندارن هیچ فایده نداره چون عمرتو بذاری درس بخونی فوق‌لیسانس بگیری آخرشم باید حمال مردم بشی با حقوق وزارت‌کار یا کمتر از حقوق وزارت‌کار، در هر شغلی بخای حمال بشی حقوق‌وزارت‌کاری هستی کاری هم ندارن مدرکت چیه، فقط دیپلم یا زیردیپلم با ارزشه براشون
رضا - دوشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۰
هر کاری سختیای خودشو داره . روزی هم دست خداست
علی اصغر - جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
نمی‌دونم آیا خوبه یا نه ولی بلاخره باید یه کاری داشته باشی تا روزیت برسه و خرج زن و بچه بدی تورو قرآن هی نگید وارد اینکار نشید چون طرف ناامید میشه بعضیا مجبورن بیان همه کارا سختیه خودشو داره . شما از دید خودت میگی رانندگی سخته معلم از دید خودش میگه سخته مهندس از دید خودش میگه سخته پلیس همینطور خلاصه تمام کارا سختیه خودشو داره هیچکی از شغلش راضی نیس همه مجبورن زندگی خرج داره وگرنه همه میشستن خونه کار نمی‌کردن درسته؟
گربه - دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
رانندگی خوبه باید به خدا هم توکل داشته باشی دعا کنی ناشکری ممنوع من ۲۵ ساله رانندم یه بار هم ماشینم خداینکرده تصادف نکرده یا چپ نکرده
مجید - دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید،دوستان من شغل کفاشی پولمو خوردن بدبخت شدم تازه پایه ۱ گرفتم منتظرم که بیاد نمیدونم میصرفه با نه وقتی ماشین نداشته باشم،ولی نظرات بعضی از دوستان و می خونم نمیدونم باید چی بهشون بگم،اون آقایی که داری می‌نالی، الان با موتور پیک کار کنی ماهی ۶ میلیون در میاری،چجور میگی بدبخت شدم نترس دس زیاد نمیشه روزی رو خدا میده،با تریلی بچسبی به کار ماهیانه حداقل اگه ماشین از خودت باشه ۵۰ در میاری
مبین - چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام من 14سالمه راننده ترانزیت روهم خیلی زیاد دوست دارم از این همه نظراتی که راننده های محترم وگرامی که نوشتند تقریبا دورورایه 70.80درصد نظرات منفی بود چند تا از نظرات رو واقعا قبول دارم با اطلاعاتی هم که در فضای مجازی دیدم تنها جایی هست که اینقدر نظرات منفی میبینم من رانندگی رو خیلی زیاد دوست دارم و عاشق کامیون و رانندگی وجاده هستم وباتوکل به خدا مطمئنم که در رابطه با این شغل در آینده حتما موفق میشم چون همیشه به خدا امیدوارم و توکلم به خداست و همیشه از خدا مدد میخوام امیدوارم که هر کسی که میخواد وارد این حرفه بشه یادر این حرفا فعالیت داره موفق بشه وهمیشه موفق بمونه موفق باشید ...... یاعلی............
کیومرث - شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹
سلام به همه رانندگان زحمت کش هر کسی که میخواد بره دنبال شوفری نره بهتره چون اصلا هیچ ارزشی نداره شما الان می خواین راننده بشین باید رو کامیون مردم کار کنین یا خودتون کامیون بگیرین که با این اوضاع اقتصادی دیگه خاور هم نمیشه گرفت که اگه خودت ماشین دار هم باشی باز نمی سرفه با ماشین دسته دوم کار کرد مخصوصا دانگ فنگ هر کسی که میگه من با تریلی ماهی ۳۰ یا ۴۰ میلیون در میارم حرف مفد میزنه همش الکیه من الان خودم ۱۹ ساله که راننده تریلی هستم تریلی من الان از کرمانشاه بار میزنم با تریلی میرم اصفحان ۳ میلیون از اصفحان می زنم میرم مریوان ۲۸۰۰تومن اما با کلی خرج خودمم دیونه شدم دیگه الان یه باک گازوییل می زنم ۳۰۰ تومن خرج _خوردخوراک_روغن _فیلتر_خرج ماشین قسط کامیون_قسط کفی_دیگه خودم موندم اون کسایی که وارد نشدن وارد این کار نشن شما اگه یه بار تو سرما پنچر کنه که یه چرخ بخوای عوض باید نیم ساعت معتل شی باید اچار چرخ بندازی لوله دو متری بندازی اون کسایی ام که خیلی دوست دارن راننده بشن دو روز بیشتر تاقت نمیارن تو گرما تابستون دو بار خراب کنن اون وقت می دونن یعنی چی
- چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹
خدایی شرم اوره که من تو این همه نظر که میخواستم از نظراتتون ی نتیجه بگیرم که خوبه یا نه خودمم قاطی کردم به هیچ نتیجه ای نرسیدم
رضا - پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹
داداشیا گوش کنید اول باید شرایط زندگی و خونوادتو نگاه کنی ببینی چه امکاناتی داری اگه راننده سنگین نشی خب چیکاره میتونی بشی. واسه کسی که هیچ امکانات و موقعیتی نداره بد نیست ولی به شرط اینکه سمت دود نری. من اول نگهبان بودم الان ده سال راننده پایه یکم اگه دنبال رانندگی نمیرفتم هنوزم نگهبان بودم
اریا جعفر زاده - چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹
من پدرم تریلی داره ماله خودشه هر ماه ۹ میلیون خرج خرابی میکنه بجوز گازیل و رستوران و هر ۵ سال یک با ۳۰ میلیون موتور را درست میکند و هروقت که در جادس خرابی کوچک به اتفاق می افتد و وسط جاده باید وایسه ما الان ۶۰ میلون بده کاریم برا موتور که همه چیش خراب شود ماهی ۳۰ میلون بجوز اون ۹ میلون ولی با کلی بد بختی داریم رد میکنیم نمیدونیم باید چه کنیم خرج رو غن هست رستوران هست وووووووو و پدر من هر هفته یک روز میاد خونه و دوباره میره حساب کن ما یعنی دایم ماهی ۴چ مییلون بده کاری رد میکنم و هروقت که میخای بار بزنی بای پانصد هزار تومان خرج کنی برا کمسیون بجوز خورده کاری ووووووو ما ماشینمون دانگ فنگ ۴۸۰ است ولی با این همه بده کاری همه چی داریم و وعضمون خوب است
رامین - چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹
خدا وکیلی انقد دلهره بهمون وارد کردید دو دلیم حقیقتو بگید لطفا
اکبر - یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
من یه سوال دارم اینه که ماشین دارا بیکار نیستن تو این سایت ها بیان مطلب بنویسن امروز ۳۰شهریوره بنز تک ۱۲۰۰ پولشه کمپرسی اگه ۲۰ تن ماسه ببری هر تن ۶۰ تومن تا ۵۰ تومن برات میمونه که میشه ۱ میلیون در روز بدهکار نباش بار بخر خالی کن چک هم بگیری سود داره ماشین داری سخته ولی هر کاری مثل ماشین داری سخته ما کار راحت نداریم یکی پول نداره راننده میشه پایه یک الان شوفر روزی ۱۰۰ تا ۱۵۰ مزد میگیره خداروشکر بدم نیست میتونی کارمن باشی با ماهی ۵میلیون زندگی کنی اونم هنر میخواد ختم کلام من هنوز نخریدم اونایی که اینجا میگن ماشین داریم ۹۰ درصد بلوفه اگه داشتن الان سرویس بودن یا استراحت
سینا - شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
با درود خدمت همه عزیزان در باب شغل ماشین سنگین حالا از پایه دو گرفته تا پایه یک بالاخره تفاوتهای باید باشه هم در ضمینه درآمد هم سختی کار غیره من خودم پایه یک ندارم اما علاقمند هستم وارد این صنف بشم و با توجه به اینکه اکثر اقوام بنده در این شغل هستند و آشنایان محترم با این عزیزان صحبت کردم و خواستم مطمئن بشم که اگر سرمایه بدم یه بنز 911 یا 1921 بخرم بازدهی داره برای من یا خیر که دیدم بله داره و میتونم در کنار خودم به یک نفر نان برسونم. بله اگر وسیله از خودتون باشه بهتره و پایه یک داشته باشید که عالی میشه ، اما مطمئنن کامیونها بهتر بار دارن تا تریلرها و دوستان اشاره کردند کار بگیر نگیر داره اما در این حدم که عزیزان گفتن نا امید کننده نیست البته امیدوارم که اوضاع بهتر شده باشه ولی خب الان بیشتر مساله گیر اوردن بار هستش که مراکزی برای اینکار هستند اما با توجه به تحقیقات من بار همیشه هست اما با توجه به نظرات دوستان که میگن در ماه 4-5 بار بیشتر گیرنمیاد واقعا اینطوری سخته حتی وسیله داشته باشی صرف نمیکنه به هر حال نظرات مختلف هستند ولی الان کرایه مثلا 911 از تهران تا اصفهان حدود 700 الی 900 هستش و از اونجا بار بگیری به تهران همین مقدار یا به سمت اهواز برای 1921 حدود 2000/000 هستش که این نشان میده شرایط به وسیله شما وشرایط شخصی شما بستگی داره پس نتیجه گیری اینکه برید از نزدیک تحقیق کنید بپرسید و ببینید اما کامیون ها بار بیشتری دارند و درامدشان هم بد نیست.
امیر حسین - پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹
سلام به تمامی دوستان من خودم یه دستگاه داف xf مدل ۹۴ دارم خواستم بدونم این رنو تی چجور ماشینیه بنظرتون چه ماشینی بخرم خوبه؟
حسین...از اهواز - چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹
سلام.دوستان اونایی که راننده قدیمی هستن دیگه آب از سرشون گذشته..نصیحت بی فایده است..ولی اونایی که که تازه میخوان وارد این حرفه شریف بشن..اگر بیفتی توی قرض وقسط و اول راه احساس ناخوشی جاده بهت بزنه و شلوغی پایانه ها و آدمهای ناجور و بعد فکر فرار بزنه بسرت بدجوری ضرر مالی میکنی..و اگر دوام آوردی ارمغانی جز اعتیاد.و بخوابی دوری از خونواده چیزی نداره...تازه اینایی که اعتیاد به تریاک دارن جهت تسکین سختی تینکار رو آوردن به تریاک..وسلام
امیر حسین - یکشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۹
سلام من برای برادرم می‌خواهم اف ام بخرم قیمت کارکرد مدل رو بگید ممنون میشم
محمد - دوشنبه ۰۲ تیر ۱۳۹۹
سلام یه دستگاه ولوو اف ام دارم کسی خریدار هست؟ بگه
- دوشنبه ۰۲ تیر ۱۳۹۹
راننده اسمش باهاشه راننده مردم با ماهی دو میلیون ماشین از خودت باشه خوبه وگرنه رانندگی کردن واسه مردم درآمد نداره
امیر حسین - سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
محمد علی جان کم شعر بگو نمیگم رانندگی خوبه خوب نیست ولی پولش که عالیه شمام اگه نگرانی برو شغلتو عوض کن من خودم ماهی ۵۰_۶۰ صافی کار میکنم
محمد علی . - یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
بعضیا با ماشین خارجی میرن مسافرت همه چیشون سرجاش یک شب تا صبح رانندگی میکنن بعد میرن هتل ۵ ستاره تخت میخابن . بعد از سفر میان میرن دنبال پایه یک میگن رانندگی شب خیلی باحاله بریم پایه یک بگیریم !!! بریم بیابون !!! رانندگی سفر نیست . رانندگی عشق و حال نیست . رانندگی فقط دریک صورت حال میده یک ماشین داشته باشی ماهی دوتا سرویس از رو شکم سیری بری و برگردی که فقط بیکار نباشی اونقدر داشته باشی که اگه ۲ ماه نرفتی مهم‌نباشه قسط و وام و ...... نداشته باشی هستن اشخاصی که چند تا ماشین دارن خودشون تفریحی میرن بیابون عشق بیابون گذریه دوتا پنچری بگیری دو تا تسمه پاره کنی بیزار میشی
امیر حسین - پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
فقط داف حیف مکانیکش کمه من خودم داف دارم عالیه
رضا - یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
را ننده گی عالی است ????????????????????????
کوروش - شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
بنظرم اگه توانایی مالیشو داشته باشین الان تو این زمونه اگه باهاش کار هم نکنین از یه خونه بیشتر افزایش قیمت داره.. پس دو دو تا چا تا...شاد باشید
علی - شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
سلام عزیزان من میخوام کلی پول بدم یدونه ولوو اف هاش 500 بخرم ولی واقعا بعضی از نظر ها دلشوره آور بودن لطفا خواهش میکنم یه نفر درسات و حسابی و بدون علاقه و احساسات و از روی منطق بکه این کار چطوره؟
هوشنگ - جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
دوستان به نظر شما من می تونم از نمایندگی اف هاش ۵۰۰ تک محور دنده دستی سفارش بدم ؟
امیر - دوشنبه ۰۴ فروردین ۱۳۹۹
سلام خدمت دوستان عزیز که میخوان بیان وارد این حرفه بشن و با نظرتان دوستان دو دل میشن یکی میگه خوبه یکی میگه بده !عزیزان ماشین هم مثل مغازه هست بعضی مغازه ها میگرده بعضی ها دارن مگس می پرونن بعضی مغازه ها موقعیت خوب هستن بعضی ها نه اون پس و پناه دیده نمیشن عزیران ماشین هم همینطوره بعضی ماشین ها بارش هست درآمدش خوبه ممکنه تو یه شهر و موقعیت خوب هم بارگیری کنن ماشین های خاوری بنز تک اینا درآمدش خوبه چون بارش هست مخصوصا تره بار کشی درمورد کرایه ها هم خدمتتان عرض کنم با این اوضاع مملکت که بالا و پایین میشه همه چیز گاهی درآمدش خوبه گاهی بد مثلا تو یه شرایط شما میبینی ماشینت خرج آورده لاستیک میخوات و لوازم یدکی و لاستیک گران شدن اما کرایه ها ثابت مونده دخلت به خرجت نمیخونه گاهی هم میبینی کرایه ها خوب شده تو یه فصل هایی بار خوب گیرت میات خرج ماشینت رو راحت درمیاری سیبیل خودت هم چرب میشه عزیران اگه واقعا علاقه دارید بهتون پیشنهاد میدم حتما وارد این حرفه بشید و اگر کم و زیادی شد ناامید نشید خدا روزی میرسونه درضمن یادم رفت بگم نوع رانندگی هم خیلی تاثیر داره اگه درست رانندگی کنی و مواظب باشی و به ماشینت برسی نتیجه خوبی میده یا علی
اشکان - یکشنبه ۰۳ فروردین ۱۳۹۹
من میخام یه خاور ۶ تن بخرم به نظرتون از کجا بخرم هیچ سررشته ای هم ندارم
جواد - شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام الان فکر کنم در امد راننده ها خوب شده ماهی ۲۰ تومن در میاد دیگه جای دغدغه نیست....
ایدا - شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام دوستان شوهرمن تازه گواهینامه پایه یک گرفته میخواد بره سرکار ایا بنظرتون رانندگان کامیون میتونن پیشرفت کنن درعرض یکسال ماخیلی بدبختی کشیدیم توروخدا بهم راستشوبگین واقعا خسته شدم ایا جای امیدواری هست یانه????????????
کوروش - شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام چاکر تمام رانندهامن حدود پانزده سال داننده هستم ولی امسال شرمنده خانواده ام شدم چون تو شهر من هیچ کارخانه ای نیست که بار بزنم برم همیشه خالی میرم من در اسلام اباد عرب هستم و الان یک جک هشت تن دارم تورو خدا به من یک راهنمای بدین قربان همه ای رانندگان لوتی
چاره ره ش - شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام خوبی ببخشید که مزاحم شدم راستی در جواب تمام این حرفها باید تا خدا نخاد به نان نمی رسی و سلام
احمد - جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
آدم می مونه چی بگه یکی راضی یکی ناراضی
کورش - سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام تو این قدر بی ا دبی که حرمت درددل رو نگه نمی داری اینو به همون کورش که در تاریخ ۲۵فروردین میگم که حرف زدن بلد نیست
کاوه - چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
میخوام کامیون 6تن بخرم ایا جواب گواهینامه هست یا نه ممنون میشم کمک کنید
سعید - دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸
با سلام من ۱۰ ساله با تاکسی کار میکنم یه مدتیه میخام کامیونت جک بخرم ولی از هرکی سوال میکنم جواب سربالا میده موندم چیکار کنم آیا کار هست یا نه ترو خدا یکی که واقعا میدونه وتوکاره راهنماییم کنه درامد تاکسی خیلی پایینه نمیشه زندگیرو چرخوندباتشکر
محمد غیاثوند - جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸
سلام علک؛کی میگه وضعیت باری خوبه؟؟داخل بندر قاچاق گازوئیل و سوخت میکنن اونم بیشتر بندر چابهار گناهه ما چیه؟؟آخه تا کی بدبختی بکشیم؟؟به ولله دیه به نوک دماغمون رسیده هرچی کار میکنیم چیزی واسمون نمیمونه...به خدا دیه مغزم نمیکشه رد دادم میزنه به مغزم تریلی و زندگیم و همه رو به آتش بکشم از طرف اقوام لک و لر لوشان شهری با 70% سنگین دار
دماوندی - جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۸
سلام عزیزان. هر کاری سختی خودشو داره و شغل رانندگی هم مستثنا نیست. من مهندس مکانیکم دیگه حوصله کار کردن برای کسی رو ندارم. یه خاور خریدم دارم روش کار می کنم. فقط صبر و حوصله می خواد. اگه سرویس های روزانه و هفتگی و ماهیانه ی ماشینو انجام بدید، هیچ گونه خرابی و اسیری تو جاده رو ندارین. لاستیک هارو به موقع تعویض کردن، قطعات مصرفی قبل اینکه خراب بشن تعویض شون کنیم و قطعات مرغوب بخریم به امید خدا هیچ وقت تو جاده گیر نمی کنید. بعد از هر سرویس دوش بگیرید و لباس تمیز بپوشید تا سر حال و قبراق باشید. اگه این کارهارو انجام بدید شغل خوبی خواهد بود. روزی رو از خدای مهربون طلب کنید. موفق و پیروز باشید.
مجید علیزاده - پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر . این متن رو در تاریخ 1398/09/07 در ساعت 13:48 مینویسم . الان در نقطه شروع و اول خط هستم . اما روزی میام و از جایی که توش هستم به اینجایی که بودم نگاه میکنم . در طول زندگی موفقعیت ها و شکست های بسیاری تجربه کردم . امیدوارم روزی که برمیگردم و به اینجا نگاه میکنم ، به خودم بگم بلاخره موفق شدم . برای تمامی شما عزیزان هم آرزوی تندرستی و موفقعیت در هر جای ایران عزیز که هستید را دارم . غیرممکن ، ممکن نیست ...
مجید افتخاری - دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلام دوستان من ب این نتیجه رسیدم بفروشم بزارم کنار جامعه که برای شغل ما ارزش قایل نیستن چرا باید عمر و جسم هم اسیب بزنم
هیبت - شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸
دست به هر کاری بزنید سالم کار کنید برکتشم میگیرید اگر خیانت و فساد از درامد شغلتون درش باشه همش مینالی و برکت میره . پس رانندگی کن و ماشین بخر به هیچی منفی گوش نده
امیرضا - دوشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۸
سلام یعنی چی یکی میگه خوبه یکی میگه بده تکلیف مارو روشن کنید بلخره خوبه یا بده من یه جوون21ساله هستم بخوام بیام تو این کار این نظرهارو خوندم ته دلم خالی شد ولی نظر مثبت دلگرم کننده هم بود ماهی چه قدر درامد داره یگی بگه بخوایی به کشورهای دیگه بری چه جوریه
- یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
درود خدمت همه هموطنها:این همه نظر دادن دوستان بنده اعتقاددارم هرکسی به هرکاری واقعا عشق وعلاقه پشتکارداشته باشه شک نکنیدبه اون نقطه ای که مدنظرش باشه میرسه.تلاش تلاش تلاش حالا چه فکری چه فیزیکی.موفق وپیروز باشید
حسین - یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام بر دوستان زحمت کش. من نوجوانی 17 ساله هستم عاشق ماشین سنگین هستم پدرم راننده هست روی ماشین مردم کار میکنه من میخواستم شراکتی یه کاویان 106 شش تنی بخریم در حد صد تومن نمیدونم اوضاع بار و کار چجوریه حدو ا 40 میلیون نقد دارم و تا 20 تومن 30 تومن هم میتونیم وام بگیریم اما من موندم میتونم تا یک، میلیون قسط بدم یا اینکه اصلا وام نگیرم با همون 40 تومن شریک شم من در واقع هیچ خرجی ندارم نون خور بابام هستم فقط میخواستم از الا شراکت کنم تا در آینده خودم ماشین دار بشم ممنون میشه که راهنمایم کنید
حسن - یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
من میوه فروشی دارم میخام جمع کنم برم ماشین سنگین بخرم


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.