ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ارزانترین تور اروپا برای هر نفر چقدر هزینه دارد؟ (قیمت‌های جدید را ببینید!)

ارزانترین تور اروپا برای هر نفر چقدر هزینه دارد؟ (قیمت‌های جدید را ببینید!)در ارزانترین حالت، برای یک تور ترکیبی اروپا تابستان امسال باید برای هر نفر ۲۰۰ میلیون تومان ناقابل هزینه کنید. شرکت‌های و آژانس‌ها بابت هزینه‌های ۱۰ شب اقامت در هتل‌های نه چندان شیک و حتی معمولی و سه‌ستاره رم، بارسلون و پاریس از هر مسافر حدود ۴۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند و اضافه شدن هزینه بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، کف قیمت تور ترکیبی اروپا را به مرز ۲۰۰ میلیون تومان می‌رساند.

ارزانترین تور اروپایی چند؟

بین تور‌های اروپایی که هم اکنون آژانس‌های مسافرتی پیش‌فروش می‌کنند، روسیه و قبرس جزو ارزان‌ترین گزینه‌ها هستند و می‌شود با حدود ۳۰ میلیون تومان سراغ تور‌های چهار روزه مسکو و قبرس رفت.

تور روسیه جزو ارزان‌ترین مقصد‌های گردشگری ایرانی‌ها در تابستان ۱۴۰۲ است. در خیلی از آژانس‌های مسافرتی می‌شود تور روسیه را با کمتر از ۳۰ میلیون تومان رزور کرد که البته هزینه پرواز جداگانه دریافت می‌شود. مثلا تور مسکو تابستان ۱۴۰۲ توسط یکی از آژانس‌های مسافرتی تقریبا ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌اضافه ۱۲۰ دلار (شش میلیون تومان) بابت هزینه پرواز فروخته می‌شود. مسافران این تور چهار شب در مسکو اقامت دارند و مسیر رفت‌وبرگشت تهران – مسکو را با هواپیمایی ماهان طی می‌کنند. تور مشترک سن‌پترزبورگ و مسکو هم با مدت اقامت ۹ شب می‌تواند برای هر نفر نزدیک ۶۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد.

گرانترین و ارزانترین تورها به مرکز اروپا

قیمت تور ایتالیا در اغلب آژانس‌های مسافرتی از حدود ۳۵ میلیون تومان شروع می‌شود. البته هزینه تقریبا هزار و ۶۰۰ یورویی /110,771,200 تومان (قیمت تبدیل شده) بلیط رفت‌وبرگشت، کف قیمت تور ایتالیا در تابستان ۱۴۰۲ را برای هر نفر به حدود ۹۰ میلیون تومان می‌رساند. این هزینه را آژانس‌های مسافرتی بابت شش شب اقامت در رم دریافت می‌کنند و تور ترکیبی رم و میلان با مدت اقامت هفت شب به‌جز هزینه‌های بلیط هواپیما، دست‌کم نفری ۳۷ میلیون تومان آب می‌خورد.

تور اسپانیا معمولا با دو مقصد بارسلون و مادرید فروخته می‌شود. ارزان‌ترین تور بارسلون را می‌شود با حدود ۳۴ میلیون تومان به‌اضافه ۹۵۰ یورو به‌عنوان هزینه بلیط رفت‌وبرگشت رزرو کرد. به‌این ترتیب یک سفر چهار روزه به بارسلون می‌تواند برای هر نفر ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه داشته باشد. در فهرست تور‌های اروپایی آژانس‌های مسافرتی امکان رزور تور ترکیبی بارسلون با پاریس یا رم هم وجود دارد که الان ارزان‌ترین گزینه‌ها را با هفت شب اقامت حدود ۳۶ میلیون تومان به‌همراه هزینه هزار و ۷۹۰ یورویی بلیط هواپیما می‌فروشند. تور مادرید و پاریس هم حداقل ۳۳ میلیون تومان به‌همراه هزینه هزار و ۷۹۰ یورویی بلیط هواپیما فروخته می‌شود.

تور فرانسه با مدت اقامت چهار شب در پاریس توسط یکی از آژانس‌های مسافرتی درحالی برای هفته پایانی شهریور پیش‌فروش می‌شود که هزینه آن برای هر نفر دست‌کم ۴۷ میلیون تومان است. مسیر رفت‌وبرگشت مسافران در این تور با هواپیمایی ترکیش‌ایرلاینز طی می‌شود و هزینه آن به‌شکل جداگانه معادل هزار و ۶۹۰ یورو یعنی حدود ۹۳ میلیون تومان خواهد بود. همین آژانسی که درباره آن حرف می‌زنیم هزینه تور فرانسه با مدت اقامت هفت شب را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است و هزینه بلیط هواپیما را همان هزار و ۶۹۰ یورو درنظر گرفته است.

قبرس تقریبا جنوب ترکیه قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین مقصد‌های گردشگری ایرانی‌هاست. طبق تقویمی که در اکثر آژانس‌های مسافرتی وجود دارد، درحال حاضر کف قیمت تور قبرس از حدود ۳۵ میلیون تومان شروع می‌شود و این هزینه بابت تور‌هایی دریافت می‌شود که مدت اقامت مسافران در قبرس پنج شب است. هزینه تور قبرس با مدت اقامت هفت شب ممکن به ۴۶ میلیون تومان برسد و در یکسری از آژانس‌ها هزینه رزرو تور قبرس با مدت اقامت ۱۰ شب به ۶۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

تور هلند در خیلی از آژانس‌های مسافرتی به‌شکل ترکیبی فروخته می‌شود. ارزان‌ترین گزینه‌ای که ممکن است پیدا کنیم به‌اسم تور ترکیبی آمستردام و میلان پیش‌فروش می‌شود و هزینه آن ۳۵ میلیون تومان به‌اضافه هزار و ۶۵۰ یورو بلیط هواپیماست. مسافران این تور سه شب را در یکی از هتل‌های چهارستاره پایتخت هلند و چهار شب را در یکی از هتل‌های چهارستاره میلان تجربه می‌کنند و قبل از عزیمت به اروپا باید چیزی نزدیک ۱۲۵ میلیون تومان پرداخت کنند.

تور آلمان هم مثل تور هلند معمولا به شکل ترکیبی پیش‌فروش می‌شود. مثل آژانسی که تبلیغ تور ترکیبی مونیخ و پارس را می‌کند و از هر مسافر ۳۵ میلیون تومان به‌عنوان هزینه‌های تور و هزار و ۷۴۰ یورو به‌خاطر هزینه‌های بلیط می‌گیرد. قرار است مسافران این تور چهار شب در پاریس اقامت داشته باشند و سه شب در مونیخ.

تور ترکیبی اروپا جزو گران‌ترین گزینه‌ها برای سفر به این قاره است. در اقتصادی‌ترین حالت ممکن یعنی شرایطی که مسافر در هتل‌های سه‌ستاره بارسلون، رم و پاریس اقامت دارد، آژانس‌های مسافرتی حداقل ۴۵ میلیون تومان به‌عنوان هزینه‌های تور دریافت می‌کنند و اضافه شدن هزینه تقریبا دو هزار و ۹۰۰ یورویی پرواز‌ها، کف قیمت تور ترکیبی اروپا را به مرز ۲۰۰ میلیون تومان می‌رساند.
منبع : top photo by Alex Vasey on unsplash
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.