ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سفر به ارمنستان چقدر هزینه دارد؟ (قیمت تور هوایی و تور زمینی ارمنستان)

سفر به ارمنستان چقدر هزینه دارد؟ (قیمت تور هوایی و تور زمینی ارمنستان)سفر به ارمنستان برای ایرانی‌ها، نسبت به سایر کشورهای مانند ترکیه یا امارات، بسیار ارزان تمام می شود، بطوری می توانید با حداقل پنج میلیون تومان به این کشور سفر کنید. البته این قیمت بابت سفر زمینی (با اتوبوس و ماشین شخصی) به ارمنستان در نیمه ابتدایی اسفند، دریافت می‌شود و الان کف قیمت تور هوایی ارمنستان از حدود هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. البته به شکل معمول، در آستانه عید نوروز در حدفاصل ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین قیمت‌ها افزایش می یابند و شاهد رشد ۵۰ درصدی قیمت‌ها توسط برخی از آژانس‌های مسافرتی هستیم.

قیمت تور زمینی ارمنستان

برای سفر با ماشین یا تور زمینی ارمنستان، حداقل پنج میلیون تومان برای شما آب می خورد. از طرفی بیشترین هزینه‌ای که از مسافران تور زمینی ارمنستان دریافت می‌کنند به حدود ۱۰ میلیون تومان رسیده و دلیل اصلی این اختلاف قیمت به نوع هتلی که مسافر قصد رزرو آن را دارد، مربوط می‌شود و چیز‌هایی مثل مدت زمان تور هم در قیمت نهایی تاثیر دارد. گفتیم یکی از ارزان‌ترین تور‌های زمینی ارمنستان را حدود پنج میلیون می‌فروشند. مسافر این تور سه شب در اتاق دونفره یا سه‌نفره هتل‌های دوستاره مثل هتل پریمیر ایروان اقامت دارد و رزرو اتاق تکنفره، قیمت تور ارمنستان را به شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش می‌دهد. همین هزینه درصورتی که بخواهید در یک هتل سه‌ستاره مثل هتل نیس ایروان اقامت داشته باشید، حداقل حدود شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای اتاق‌های دوتخته و سه‌تخته است و با رزرو اتاق تک‌نفره باید هشت میلیون تومان بپردازید. از طرفی یکی ارزان‌ترین تور‌های زمینی ارمنستان با مدت اقامت پنج شب، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت تور ارمنستان به‌شکل زمینی درحال حاضر نهایتا حدود ۱۵ میلیون تومان باشد. یکی از آژانس‌های مسافرتی درحالی قیمت تور ارمنستان در هفته پایانی اسفند را ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرده که مسافر این تور پنج شب را در اتاق‌های تکنفره هتل رادیسون‌بلو تجربه می‌کند. هتلی که جزو اقامتگاه‌های پنج‌ستاره در ارمنستان به‌حساب می‌آید و رزرو اتاق‌های دونفره برای هر مسافر در این تور حول‌وحوش ۱۰ میلیون تومان تمام می‌شود. در اطلاعات این تور‌ها که جزو تور زمینی ارمنستان محسوب می‌شوند، به‌چیز‌هایی مثل اقامت سه شب در ایروان، رفت‌وبرگشت با اتوبوس‌های ۲۵ نفره VIP از تهران به ایروان و حضور تورلیدر فارسی‌زبان اشاره شده است.

قیمت تور هوایی ارمنستان

قیمت تور هوایی به ارمنستان نیز، الان دست‌کم ۷.۵ میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت. بین تور‌های پیشنهادی که آژانس‌های مسافرتی برای نیمه ابتدایی اسفند امسال درنظر گرفتند، یکی از ارزان‌ترین تور‌ها را می‌شود با هفت میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رزرو کرد که مسافر آن، سه شب را در هتل‌های سه‌ستاره ایروان تجربه می‌کند و مسیر رفت‌وبرگشت با هواپیمایی ایران‌ایرتور خواهد بود. قیمت تور ارمنستان برای کسی که می‌خواهد در اتاق تکنفره هتل‌های سه‌ستاره ایروان اقامت داشته باشد، به ۹ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان می‌رسد. حالا اگر برای پنج شب در نیمه ابتدایی اسفند امسال قصد رزرو تور هوایی ارمنستان را داشته باشید، کف قیمت تور از حدود هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود، اما در تعطیلات نوروز هزینه‌ها تاحدود زیادی متفاوت است.

قیمت تور ارمنستان ۱۴۰۲ به‌شکل هوایی از ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. در اطلاعات این تور نوشته شده، مسافران با هواپیمایی آتا مسیر رفت‌و‌برگشت را پشت سر می‌گذارند و در ایروان هر مسافر راهی اتاق‌های دونفره در هتل‌های دوستاره می‌شود. هزینه تور برای کسی که می‌خواهد در اتاق یکنفره اقامت داشته باشد به ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد و به عدد ۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان یکی از گران‌ترین تور‌های نوروزی ارمنستان می‌توانیم اشاره کنیم. مسافر این تور یک هفته در هتل پنج‌ستاره گلدن‌پالاس و در اتاق‌های تکنفره تجربه می‌کند.

جدول قیمت تور زمینی و تور هوایی ارمنستان

روش سفر مدت اقامت توضیحات هتل قیمت تور
زمینی سه‌شب (نیمه اول اسفند) دو‌ستاره (اتاق دونفره) 5 میلیون تومان
زمینی سه‌شب (نیمه اول اسفند) دو‌ستاره (اتاق دونفره) 6.8 میلیون تومان
زمینی پنج شب (نیمه اول اسفند) دو‌ستاره (اتاق دونفره) 6.7 میلیون تومان
زمینی پنج شب (نیمه اول اسفند) پنج‌ستاره (اتاق تک‌نفره) 14.8 میلیون تومان
هوایی سه‌شب (نیمه اول اسفند) سه‌ستاره (اتاق دونفره) 7.5 میلیون تومان
هوایی سه‌شب (نیمه اول اسفند) سه‌ستاره (اتاق دونفره) 9.28 میلیون تومان
هوایی سه‌شب (نوروز 1402) دوستاره (اتاق دو نفره) 11.5 میلیون تومان
هوایی سه‌شب (نوروز 1402) پنج‌ستاره (اتاق تکنفره) 75.5 میلیون تومان
منبع : photo by Levon Vardanyan on unsplash.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.