ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر سقوط ناگهانی پراید به درون یک پارکینگ + جزئیات

 تصاویر سقوط ناگهانی پراید به درون یک پارکینگ + جزئیاتفروکش کردن ناگهانی کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی، گرفتار شدن خودرو سواری در گودال ایجاد شده را به دنبال داشت.

این حادثه در ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 8 و گروه امداد ونجات 5 این سازمان با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به محل حادثه واقع در خیابان دامپزشکی، بعد از تقاطع 21 متری جی رساندند. تصاویر سقوط ناگهانی پراید به درون یک پارکینگ + جزئیات
محسن مجیدی رییس ایستگاه 8 آتش نشانی تهران که در محل این حادثه حضور یافته و بر عملیات نیروها نظارت داشت، در این مورد ابراز داشت: یک دستگاه خودروی سواری پراید در داخل پارکینگ یک ساختمان مسکونی در حال حرکت و جابجایی بود که به علت فروکش کردن قسمتی از کف پارکینگ و بازشدن دهانه گودالی به قطر 3 متر، ناگهان این خودرو از قسمت عقب به داخل این گودال افتاد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی با رسیدن به محل حادثه با کشیدن نوار هشدار دهنده و مشخص کردن محیط پر خطر، ایمن سازی لازم را انجام داده و پس از بررسی کامل وضعیت محل و خودرو، مشغول عملیات شدند.
 تصاویر سقوط ناگهانی پراید به درون یک پارکینگ + جزئیات
مجیدی با اشاره به احتمال فرو نشست های اطراف گودال، تصریح کرد: آتش نشانان ضمن جلوگیری از تردد ساکنین و نیز پس از مهار این خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص بالاکشی و جرثقیل دستی، این وسیله نقلیه را بدون خسارت ثانویه از داخل گودال خارج کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی اضافه کرد: در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و نیروهای عملیاتی، خودرو سواری را از گودال ایجاد شده خارج کرده و به محل امن انتقال دادند و در پایان نیزهشدارهای ایمنی لازم برای مرمت کف پارکینگ را به مدیریت ساختمان ارائه دادند.

وی علت وقوع این حادثه را نشت آب و شسته شدن گلدونی چاه فاضلاب موجود در زیر کف پارکینگ ساختمان ذکر کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.