ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

انفجار مهیب گاز در یک آپارتمان در تهرانپارس + تصاویر و جزئیات

انفجار مهیب گاز در یک آپارتمان در تهرانپارس + تصاویر و جزئیاتانفجار مهیب گاز شهری در طبقه هفتم یک ساختمان هفت طبقه مسکونی در تهرانپارس باعث تخریب واحد مسکونی و مصدومیت 2 نفر از ساکنان این ساختمان شد.انفجار مهیب گاز در یک آپارتمان در تهرانپارس + تصاویر و جزئیات
ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از اطلاع یافتن از وقوع این حادثه که توسط همسایگان به سامانه 125 اعلام شد، آتش‌نشانان ایستگاههای‌ 57 و گروه امداد و نجات 10 این سازمان را در ساعت 11:00 صبح دیروز به محل حادثه در فلکه چهارم تهرانپارس، به سمت خیابان استخر، خیابان خیری رهسپار كرد.
انفجار مهیب گاز در یک آپارتمان در تهرانپارس + تصاویر و جزئیات
بر اساس این گزارش، آتش‌نشانان به سرعت خود را به محل حادثه در یک مجتمع 7 طبقه مسکونی 100 واحدی رسانده و به کمک حادثه دیدگان شتافتند.

بهمن رضائی نیا رئیس ایستگاه 57 آتش نشانی تهران در تشریح این حادثه گفت: انفجار شدید گاز شهری در یکی ازواحد های مسکونی بالاترین طبقه ی این ساختمان 7 طبقه اتفاق افتاد.

وی افزود: براثر وقوع انفجار، این واحد مسکونی به شدت تخریب شد و به سه واحد کناری آن هم خسارت زیادی وارد شد.

رئیس ایستگاه 57 با اشاره به وارد شدن خسارت زیاد به واحد مسکونی، محل انفجار و لوازم خانگی موجود درآن و نیز تخریب دیوار ها و در و پنجره های آن، تصریح کرد: درزمان نخست وقوع انفجار، آتش سوزی دراین واحد مسکونی رخ داد که در همان لحظات اول حضور آتش نشانان، به موقع مهار و کاملا خاموش شد.

رضائی نیا در مورد تعداد مصدومین این حادثه اظهار داشت: درجریان این حادثه، یک مرد و یک زن دچار جراحت شدند که توسط آتش نشانان به بیرون منتقل و جهت انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و عملیات جستجو را در تمام طبقات این ساختمان ادامه دادند که خوشبختانه هیچ مصدوم دیگری پیدا نشد.

رئیس ایستگاه آتش نشانی نشت گازشهری را علل اولیه وقوع این حادثه ذکر کرد و افزود: در حال حاضر تحقیقات بیشتر در خصوص علل بروز این حادثه و همچنین برآورد خسارات وارده از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال انجام است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.