ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

جزئیات آتش‌سوزی یک ساختمان چهار طبقه در خیابان دیباجی جنوبی منتشر شد

جزئیات آتش‌سوزی یک ساختمان چهار طبقه در خیابان دیباجی جنوبی منتشر شدسخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان دیباجی جنوبی خبر داد و گفت: در این حادثه 12 نفر نجات یافتند. جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در ساعت 6 و 20 دقیقه صبح دیروز (جمعه 6 بهمن 96) یک مورد آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی واقع در خیابان دیباجی جنوبی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه به همراه تشک نجات و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در طبقه چهارم یک ساختمان 4 طبقه که هر واحد آن 150 متر بود در قسمت اتاق خواب، آتش‌سوزی رخ داده و کاملا شعله‌ور است.

وی ادامه داد: قبل از رسیدن آتش‌نشانان پدر و پسر 63 ساله و 25 ساله برای اطفای حریق اقدام کردند که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بودند.

ملکی بیان داشت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه این پدر و پسر تحویل عوامل اورژانس داده شد و آتش‌نشانان نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: گروه دوم آتش‌نشانان نیز مابقی ساکنان ساختمان که حدود 10 نفر می‌شدند از ساختمان خارج کردند.

به گفته ملکی در ساعت 7 و 35 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید و علت حادثه نیز در دست بررسی است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.