ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تخریب یک ساختمان در شمال تهران جان سه کارگر را گرفت!

تخریب یک ساختمان در شمال تهران جان سه کارگر را گرفت!در ریزش یک ساختمان در حال تخریب در شمال تهران سه کارگر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا - روز گذشته هنگام تخریب یک دستگاه ساختمان واقع در خیابان ظفر در شمال تهران، این ساختمان ریزش کرد و کارگرانی که مشغول کار بودند زیر آوار ماندند.تخریب یک ساختمان در شمال تهران جان سه کارگر را گرفت!
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در پی این حادثه مامموران امداد و نجات به محل اعزام شدند و صبح امروز، جمعه، ١٨ مرداد (٩ اوت)، پس از ٩ ساعت تلاش امدادگران، اولین جسد از زیر آوار بیرون آورده شد. وی گفته است که در ساعات بعد اجساد دو تن دیگر از کارگران که هنگام ریزش ساختمان در محل حضور داشتند یافت شد.

به گزارش ایسنا، محل حادثه یک ساختمان قدیمی سه طبقه بوده و هنگام کار کارگران برای تخریب بخش جنوبی آن، ناگهان ریزش کرد و آنان زیر آوار ماندند.

سخنگوی آتش نشانی گفته است که براساس اطلاعات، فقط سه کارگر در این ساختمان مشغول کار بودند اما به خاطر احتمال وجود افراد دیگری در محل، جستجو در زیر آوار ادامه یافت اما تا کنون کس دیگری یافت نشده است. وی افزوده است که این حادثه مصدومی نداشته است.

نیروی انتظامی علل وقوع این حادثه را در دست بررسی دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.